mandag den 15. september 2014

Nyt papir...


jeg blev fristet af i weekenden.
Jeg HAR jo næsten ikke noget papir - :) :)
og da jeg "kom til" at bladre i en 12" x 12" paperpack fra Graphic 45 her i weekenden - ja så måtte den da med mig hjem.
Det er kollektionen "Raining cats and dogs"
og nøøøøjjjj hvor jeg synes det er en fin blok :)
---
Her er så mit første kort med papirerne.

Jeg bliver mere og mere vild med de papirer Graphic 45 laver - og i denne blok er der heller ingen papirer jeg ikke kan lide, og det er jo herligt. 
Stemplet er et af mine dejlige Orion design stempler - skåret ud med Nellie Snellen dies.


Blomsterne er som (næsten) altid fra WO. Gipskronen har jeg fået af Linda.


Den fine badge med sommerfugl har jeg købt i Polen :)
Alle de forskellige lag af papir er fra G45 blokken.


Og motivet er også klippet ud af et af mønsterarkene.

Og det var så det kort :).
---
Jeg har sådan en trådløs limpistol her - den er ret smart når man skal afsted ud og Scrappe - som lige om snart når vi skal til Convention. 
Den har dog en lille ulempe - den ligger og sviner lidt med limen. 

Men jubiii.... det slipper jeg for nu !!!! For nogle af Hobbygaardens søde kunder kom og gav mig denne FEDE dims her i weekenden.
TUSIND TAK søde Alice og Teddy - den er jeg allerede mega glad for!
Og til alle Jer der har en limpistol af samme slags - I behøver ikke være misundelige - for Teddy vil nemlig gerne sælge en til Jer. I siger bare til ;) 

Det er da smart!! ikke? 

Rigtig god ny uge til jer.
Knus.

10 kommentarer:

  1. ja men det har du da været lidt længe om at finde ud af så Dorthe, for deres papirer har da altid været kanon fede he he he. Jeg har altis været helt vild med dem, og kan se, at den her da vist også kommer med på listen nu, for de er da godt nok rigtig fede. Og det er dit kort jo også fulstæændig som altid, så intet ny at sige der.

    SvarSlet
  2. flot kort :) og smart holder til limpistolen!

    SvarSlet
  3. Super skønt og smukt kort. Jeg har en hjemmelavet træholder som min lim pistol kan står, samme princip som din så jeg kan godt forstå du er glad for den ;O))

    SvarSlet
  4. super skønt kort og det er godt nok noget lækkert papir :0) den er godt nok smart den holder til limpistolen :0)

    SvarSlet
  5. Skønt kort. Fin holder til limpistolen.

    SvarSlet
  6. Ha, ha, godt fundet på med den pistolholder. Og du "kom til" at bladre i en 12" x 12" paperpack fra Graphic 45 her i weekenden - og måtte tage den med hjem?... Super sødt kort.

    SvarSlet
  7. Sikke dejlige friske farver dit kort har, man bliver i godt humør af at se det, jeg er også ret vild med G45, når bare det ikke er for mørke farver, din holder til lim pistolen er ret smart, jeg købte en lim pistol brugt på Facebook i sidste uge, men da den ankom virkede den ikke, jeg har kun fået uartige svar fra sælgeren, så jeg ved ikke rigtig hvordan jeg griber det an. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Herlig kort i flotte farger!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. super flot kort , ja de limpistoler har det med at svine lidt men smart med holderen

    SvarSlet
  10. Flot kort i lækre farver.
    Smart holder!

    SvarSlet