mandag den 8. september 2014

Kort til Guldbryllup...

har jeg efterhånden lavet nogle stykker af i år, og her kommer endnu et af slagsen.


Papiret er fra "Vintage Romance" 6" x 6" paperpad fra Marianne Design.
Derudover har jeg brugt guld folie og osteklud.
Hjertet er lavet med Marianne design dies LR0299 
Navnene er lavet med JustRite stempelsæt - og derefter stanset ud med Memory Box dies.


Jeg blev fristet af en ny Martha Stewart kantpunch her i weekenden, og den har jeg brugt her - også i guldfolie. Jeg lavede en lidt bred kant og limede et stykke fint bånd på, fandt nogle guldpailetter i gemmerne og små røde rhinsten.


Alle blomsterne er fra WO. Guld swirls er lavet med Cheery Lynn dies.


Årstallene er også skrevet med JustRite stemplerne - og stanset ud med MemoryBox dies


Nu skal jeg så lige have lavet et kort til en Jæger/Golfspiller :).
---
God ny uge til jer alle.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Det er såå super smukt og fuldendt... ser godt ud med gazen( eller ostelærredet du har brugt )

    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  2. Så fint og gennemført kort, der må vække stor glæde.

    God dag til dig fra mig

    SvarSlet
  3. Ja, man kan sagtens se det er et kort du har "kælet for" så gennem tænkt og flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er det bare flot , du er da godt nok helt oppe på dupperne, og får da lavet en masse hele tiden, så vi andre føler os helt bagud konstant ha ha ha.

    SvarSlet
  5. Rigtig smukt kort. Den borderpunch ser lækker ud!

    SvarSlet