søndag den 28. september 2014

Jul i blåt og hvidt...


Det tredie kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften var dette julekort.

Til dette kort har jeg brugt papir fra denne Mix pakke med diecuts og papir. 
Stemplet er et gammelt et fra gemmerne som jeg genfandt da jeg i sidste uge fik system i stemplerne..
Det er stanset ud med Nellie Snellen die.
Hjørnerne er lavet med Joy crafts die.


Motivet er fra Digital papers 
Blomsterne er fra WO - og lidt fra gemmerne...

Snefnug borten er også en Joy dies og den flotte grangren er en ny dies fra Tattered Lace.


Tak for besøgene her - og alle de søde kommentarer!
God ny uge til Jer.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Endnu engang har du formået at lave et fantastisk kort, er helt vild med farverne, selvom jeg aldrig selv ville ture at lavet et julekort i blåt og hvidt, tror måske jeg er mere til de traditionelle farver, syntes jeg at det er rigtig flot

    SvarSlet
  2. Så smukt som altid, og de lyse farver er super skønne. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super flot og lækkert og det er lige før man kan mærke frosten ;O))

    SvarSlet
  4. Det er jo bare helt vidunderligt det kort her Dorthe. Simpelthen uovertruffen flot og delikat udført. Kanon flot som altid.

    SvarSlet
  5. Sødt julekort i fine farver. Jeg er vild med de der lidt utraditionelle "julefarver".

    SvarSlet
  6. Så smukt og elegant i skønne farver... og så fint dekoreret

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  7. so lovely christmascard;)

    SvarSlet