torsdag den 18. september 2014

Jeg ville egentlig bare drille lidt...


da jeg i aftes bestemte mig for at dekorere holderen til min limpistol, som jeg forleden fik at Alice og Teddy.
Men den endte da med at blive helt sød ... :)
selvom det drillede ad H***** til (hihi).

 Den startede med at se sådan ud:


Og endte med at se sådan ud.
Den blev dekoreret med rester af Maja papir, blonde og blomster.


Og nu er den klar til at holde denne fætter, en ledningsfri Bosch glue pen.
Der er flere der har spurgt hvor disse kan købes - og jeg har fundet et par links:
og


Og den geniale holder som Teddy har opfundet kan I købe gennem mig ;)


Nu er min klar til Convention m.m. - hehe.


Tak for besøg.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Den blev rigtig fin den holder. :-)

    SvarSlet
  2. Den blev da rigtig fed Pips. Genial ide og godt lavet.

    SvarSlet
  3. Så fint pyntet og en kreativ holder

    God weekend, knuss

    SvarSlet