tirsdag den 23. september 2014

Graphic45


er ved at blive et af mine favoritmærker i papir.
Lige nu er jeg ihvertfald lidt hook på de klare farver.
Papiret her er fra "Raining cats and dogs" serien.

Der er en sommerfugl på motivet - men jeg har sat en gammel fly-stickers ovenpå. 

Jeg købte for nogen tid siden 5 sæt JustRite stempler da jeg opdagede de var stærkt nedsatte.
De har så stort set lagt ubrugte siden, men forleden aften i klubben havde jeg taget dem med og begyndte at lege lidt med dem - og de er altså ret fantastiske! Så her har jeg brugt et af dem.


De små træstjerner købte jeg til Scrap i Billund.


Motivet er fra Ephemeras Vintage Garden. 
Og da jeg fandt motivet vidste jeg at det skulle bruges med G45 papir.


2 farver jeg stort set aldrig har brugt er gult og orange - men de 2 farver er jeg blevet rigtig glad for i år - og heldigvis... for så kan jeg jo få brugt nogle af blomsterne jeg har på lager i netop de farver *G*


Den lille tekande måtte da med på kortet her.


Den store blomst var faktisk ikke orange nok efter min mening - så den fik lidt orange distress ink.


God tirsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Mega flot kort her igen igen Dorthe. Jeg er selv totalt vild med G45 papirer, og bruger dem også ofte, hvis jeg endelig kan få mig selv i omdrejninger, hvilket har knebet gevaldigt denne sommer, må jeg nok desværre indrømme, men forhåbentligt kommer det snart tilbage for fuld skrue.
    Hav en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Super flot kort - og sikke da du er flittig.
    Graphic45 papiret er jeg også blevet mere glad for efterhånden. Men stadig mest til album.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort. Lækre materialer.

    SvarSlet