mandag den 22. september 2014

Et julekort igen...

I dag har jeg indtil videre fået lavet dette julekort.
Jeg havde ellers besluttet at jeg ville lave kort hele dagen - hihi... Men så ender det som regel altid med jeg slet ikke får lavet nogle.
Meeenn... jeg tror nu at scraphjørnet kalder igen lige straks :)


Jeg har brugt papir fra min Pion reste-lomme. Jeg har mine rester opdelt i A4 fotolommer efter mærke - og lagt i pizzaæskerne sammen med de hele papirer. Og nu er jeg faktisk blevet MEGET bedre til at få brugt af mine rester!! 
Stemplet er et af de nye fra Dixi Crafts.


Motivet er fra Digital papers.


Bilen var på et gammelt mønsterark fra Pion´s Play time serie.


Julestjernen er købt for flere år siden på qxl - jeg har dog delt den i 2 da den ellers var kæmpe stor.
Knappen/badget er fra Polen. Grangrenen er en ny dies fra Tattered Lace - den er superfin synes jeg.


God ny uge!
Knus.

5 kommentarer:

  1. Virkelig flot kort her igen Pips, rigtig smukt og nostalgisk.

    SvarSlet
  2. Wowww super flott kort du har laget Dorthe!!
    Sååå fint med den herlige "julete" pynten!
    Kommer i skikkelig julesteming av dette her :-)
    Ha en kreativ og god uke.
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  3. Super skønt kort med mange lækre detaljer

    SvarSlet