tirsdag den 9. september 2014

En Jæger/Golfspiller...


Her er et kort til en 60 års fødselsdag.
Manden er jæger og golfspiller - og kortet skulle vise begge dele - samt navn og alder.


Jeg har brugt papir fra Riddersholm "Fall Flea Market" 
Blomsterne er fra WO og bladene er skåret med die fra Joanna Sheen.


Når jeg får den slags bestillinger er jeg superglad for min Silhouette Cameo - for med den kan man jo nærmest lave alt!
Her har den skåret golfspiller, krondyr og ur.


Navnet er stemplet med Joy alfabet - de stempler er uundværlige!


Krondyrene er nogle af mine yndlingsfiler til Silhouetten (måske fordi der er mange jægere i familien? )


God tirsdag derude - og tak for du kiggede forbi :)
Knus.

6 kommentarer:

  1. Hvor flot, så bliver det da ikke mere personlig, du har jo det hele med og fået samlet det i en fin helhed, Søren bliver glad. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Ej - jeg overvejer mere og mere sådan en skæremaskine ting. Dit kort er super flot !

    SvarSlet
  3. Jätte snyggt kort :)
    Här kan du se kortet jag gjort med bí-et jag fick av dig :)

    http://pojjos.blogg.se/2014/september/jag-fick-ett-brev.html

    SvarSlet
  4. super super lækkert kort :0)

    SvarSlet
  5. Så stilig! Flott måte å få med de ønskede detaljene, et personlig og flott kort!
    klem Unni

    SvarSlet