lørdag den 27. september 2014

En gammel rusten lastbil :)

endnu et af de kort jeg lavede torsdag aften i klubben.
Jeg er vild med både papirer og motiver fra Studio Light - og især fra Industrial serien der bare er tosset god til Herrekort.


Igen har jeg været i resterne - og derfra de 2 stykker papir der er brugt til baggrund - begge fra Studio Light. 
Den gamle lastbil er fra et udstanset 3D ark - jeg har bare kun brugt et lag af motivet.
Og tandhjulene er fra et ark med diverse dims - der også er udstanset.


Borten er skåret med en Memory Box dies - blomsterne er fra WO.


Stemplet er fra Hobbygros, stanset ud med die fra Marianne design.


Nu er der kun en uge til Convention - woot woot.... ses vi?
God weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Bare kanon flot herrekort som sædvanligt Pips, og lige i mine farver endda. Smadder flot lavet.

    SvarSlet
  2. Super fedt og lækkert kort og jeg er helt enig mht. papiret

    SvarSlet
  3. Super super lækkert kort :-) den papirserie er bare så lækker 👍

    SvarSlet
  4. Flot mandekort. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. so fine card for men;) you have been very busy making many wonderful cards..
    have a nica weekend!

    SvarSlet