tirsdag den 5. august 2014

Sea life ...


igen har jeg bevæget mig over i det maritime hjørne.
Det blev et sommerkort med havluft og duft af skumsprøjt. ... eller noget ..? ;)


Papirerne jeg har brugt er fra en Graphic45 6"x 6" paperpad. 

Motivknappen er mit seneste yndlingsdims - jeg måtte bare eje en stak af dem da jeg fandt dem i Polen - og i går kom de i min postkasse sammen med båndet. Kompasset er en charms fra Hobbygården.


Hummeren er skåret med dies fra MemoryBox 

Motivet er fra en ny miniblok. Den kunne jeg helt klart ikke leve uden da jeg så de skønne maritime motiver.
Mågerne er stanset ud med IO dies. Rammen omkring motivet er en gammel spellbinders. 

Nettet har jeg fået af søde Jannie. Blomsterne er fra WO.


Og nu vil jeg lege lidt med Nellie Snellen Folding dies :)
God aften til dig.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Igen et super smuk kort fra din hånd.

    SvarSlet
  2. Flot og lækkert "søkort" jan det er lige dig med høj søgang. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Som altid et lækkert kort fra dig. :-)

    SvarSlet
  4. Lækkert, lækkert, der er ikke ingen som dig der er så god til det maritime look ;O))

    SvarSlet