søndag den 3. august 2014

Nye Memory Box dies...


fra mig til mig.
Jeg solgte nemlig min store hylde til 30 x 30 papir i dag - og så kom der nye dies med mig hjem istedet.
Et par af dem skulle selvfølgelig straks afprøves.
Det kom der dette Bryllupskort ud af.


Papiret er fra en miniblok jeg engang har fået, og den cremefarvede hjerteformede kageserviet har jeg vundet engang. Og ellers har jeg brugt hvidt karton, cremefarvet metallic karton og hvidt glitter karton.

Her er 2 af mine nye dies, det cremefarvede hjerte er denne Memory Box dies - den hvide hjerteramme bagved kan jeg ikke finde i webshoppen :( ... men den er ihvertfald i den fysiske butik.
Jeg har sat hvide glitter halvperler på det lille hjerte. 

Stemplet er fra Dixi Craft/Hobbygros. Jeg har stanset det ud med Spellbinders dies

 Roser og rosenknopper er fra WO. Bladene er lavet med Cheery Lynn dies 

Dejligt med nyt legetøj - og især når det er skønne dies. 

God ny uge til Jer.
Knus.

9 kommentarer:

  1. wauw et flot kort pips, du kan bare det der...

    SvarSlet
  2. Ja nyt legetøj er altid velkommen, og du har fundet nogle skønne dies, og lavet et meget smukt bryllups kort, og de er jo så romantiske, især i hvidt. knus morkaren. som stadig venter på lidt regn.

    SvarSlet
  3. Super, super smukt, romantisk og meget lækkert ;O))

    SvarSlet
  4. Virkelig smukt og lækkert med nye dies!

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot, og mange detaljer at kigge på.

    SvarSlet
  6. WOUW fantastisk smukt kort Pips, og de dies er da just to die for he he. Især den indeni, er jeg da helt vild med, den er sååååååååå fed. Og du er jo bare en mester til at bruge dem.

    SvarSlet
  7. Wowwww for et super lekkert og elegant bryllupskort!!!
    Nydelig dies!
    Ha en god og kreativ ny uke :)
    ♥ Klem, Inger

    SvarSlet
  8. Wauh....smukt
    Er helt skudt i det lille hjerte....den må jeg da eje 😊

    SvarSlet