fredag den 15. august 2014

Min udgave af et tøsekort...


Bodil og jeg har "udfordret" hinanden med motivet med den lille pige.
Bodil var hurtigst denne gang - og hendes kort kan I se her
Mit blev lavet forleden da jeg scrappede med Mona - og det kom til at se sådan ud:


Jeg har brugt papir fra Tilda og KarenMarie - og motivet har jeg fået af Bodil. 
Stemplet er fra Danmore - jeg har stanset det ud med Marianne design dies


Hun er da lidt sød ikke?  Den lyserød ternede ramme omkring motivet er lavet med Spellbinders dies.


Knap og bånd er fra mine gemmer :)


Blomsterne er fra WO. Margurit, 20 mm roser, rosenknopper og snoede støvdrager. Bladene er lavet med dies fra Tattered Lace


Stjernen har jeg købt i Netto engang. 

God weekend lige om lidt.
Knus

5 kommentarer:

  1. Århh hvor er det bare sødt. Lækre detaljer som altid.

    SvarSlet
  2. Det er bare sååå super cute Pips, og som altid fyldt med lækre små detaljer overalt.

    SvarSlet
  3. Det er ikke lidt sødt, nej det er MEGET SØDT her kan det ikke blive mere "tøset" knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super sød tøse kort, - mange fine detaljer, - og billedet ja, - det er hammer sødt.

    SvarSlet
  5. Jo hun er sød den lille pige - og kortet er super fint, og jeg fatter altså ikke, at du altid kan få plads til så mange skønne detaljer - men det ser jo ud til at det går helt fint ;D

    SvarSlet