onsdag den 27. august 2014

Masser af bølgepap...


har jeg brugt på dette kort.
Det er liftet efter et kort jeg så på Pinterest.


Papiret er fra en  Studio light paperpad , jeg kan bare ikke huske hvilken :)
Hjertet er en Nellie Snellen dies stanset ud i bølgepap. Blomsterne er fra WO. Swirls og bladranke er dies fra Cheery Lynn


Borten er lavet med en Joy Crafts dies også skåret i bølgepap :) 


Stemplet er fra Hobbygros/Dixi Crafts, det er skåret ud med Spellbinders dies


Og et par metalhjørner fik jeg også plads til. 
God onsdag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Superflot kort og sikke en sammensætning. Knus

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort Pips, og en fed effekt med at bruge bølgepap, det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  3. Smukt og romantisk kort! Fedt effekt bølgepap giver:-)

    SvarSlet
  4. Ja men, bølgepap er da smukt, hvis man ser bort fra at det bruges til at pakke skrøbelige ting ind i, og farven på det er meget vintage agtig, så dit kort er super smukt. knus morkaren.
    p.s. vi skal til at bruge noget mere bølgepap, hvor mon man kan købe det.

    SvarSlet
  5. SUUUUPER smukt og lækkert og ja, bølgepap giver en rigtig lækker effekt. Jeg har også gang i bølge pap i mit nuværende project, bare i den mere grove udgave ;O))

    SvarSlet