søndag den 17. august 2014

Kort til en Pebersvend.

En af mine gode venner skulle bruge et kort til en Pebersvend. Jeg fik helt frie tøjler bortset fra at der skulle navn og dato på.
Jeg bestemte mig for at lave en Donna peberkværn.


Jeg skar den på Silhouetten - i KarenMarie træpapir.
Tandhjulene er skåret i Glitter karton med denne dies fra Joy Crafts

Jeg tegnede med sort tush rundt i kanten m.m..
Datoen er stemplet med mit JustRite stempelsæt.


Bogstaverne er skåret med et Sizzix alfabet jeg engang har købt brugt ... tror det hedder wingo twingo .. ?? eller nowet..? :)
Messing tallene er fra gemmerne :)


De blå roser har jeg fået af Dorthe - alle de andre blomster er fra WO


Tak for besøget og rigtig god søndag!
Knus

12 kommentarer:

  1. Som altid et super flot kort, og en rigtig fed idé også at lave det som en peberkværn.
    Flot, flot, flot som altid.

    SvarSlet
  2. PERFEKT kort til en pebersvend og meget maskulint med tandhjul og stjerner - så glider de fine roser godt ind i det hele. SUPER fint kort søde Pips.

    SvarSlet
  3. Denne skabelon er jo også perfekt til dette og dit kort blev super lækkert som altid

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  4. Flot kort til pebersvenden ... du får blomster til at passe fint på herrekort.
    Den kunst kan jeg ikke :)

    SvarSlet
  5. Super flot kort! Jeg er nu vild med den tandhjulsdie..

    SvarSlet
  6. Det er da et fint kort til en pebersvend, flot pyntet og med både dato og navn på. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Skønt kort til pebersvenden - det er altid rart når man stort set for frie hænder :D

    SvarSlet
  8. Sjov kort facon - perfekt til lejligheden. Flotte farver, og flot pynt. Et rigtig flot kort.

    SvarSlet
  9. Det er et lækkert kort, jeg er helt vild med det papir du har brugt til peberkværnen. Passer så godt!

    SvarSlet