lørdag den 2. august 2014

Kort med fuglebur...


Jeg har længe haft et par af disse fuglebure fra KaiserCraft liggende, og i aften fik jeg så lige lyst at lave et kort med et af dem.
Det kom til at se sådan her ud.


Papiret er fra en Prima 6" x 6" paperpad - men jeg kan ikke huske hvilken da jeg ikke har omslaget *G*

Blonde blomsten har jeg fået af Bodil - den er også fra Prima.


Her er lidt af det bånd jeg fandt for noget tid siden, efter at have ledt efter det i laaaang tid. Knappen er fra WO.


Jeg har været i mapperne med mine gamle KarenMarie klip som jeg genfandt da jeg flyttede scrapplads *G* - Jeg tror de kommer lidt mere frem i lyset - for der er faktisk rigtig mange gode imellem! Blandt andet de små fine Tillykke tekster som jeg har brugt en af her. 

Blomster fra WO - og det samme gælder spiral dimsen. Bladene er stanset ud med Cheery Lynn dies

Jeg synes de nye magnolia blomster fra WO er helt fantastisk smukke.



God lørdag aften og tak for besøg.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Fuglebure kan være så dekorative (men der skal ikke være en lille livstids fange i) dit kort er smukt og romantisk i dejlige farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Smuk, - elegant, - super flot, - utrolig mange fine detaljer.
    God arbejdslyst i morgen

    SvarSlet
  3. What beautiful colors you have used on your card
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    SvarSlet
  4. Smukt og elegant - og med mange spændende detaljer. Som sædvanlig...

    SvarSlet
  5. Du tryller da bare det ene lækre kort frem efter det andet, super lækkert og meget smukt ;O)))

    SvarSlet
  6. Virkeligt flot sammensat! Altid dejligt, når man får brugt noget af de gamle sager :o)

    SvarSlet