torsdag den 14. august 2014

Hyggedag i Scraphjørnet...


Mona og jeg hyggescrappede i går det meste af dagen.
Vi har begge en masse Easy 3D toppers i vores gemmer, og de skal jo bruges :) så vi udfordrede hinanden og fandt hver især et motiv den anden skulle bruge *G*

Jeg fik motivet med den gamle telefon - og det kom der dette kort ud af:


Papiret er fra en Prima paperpad.
Motivet er som sagt en 3D toppers fra denne pakke med Vintage motiver.


Jeg lavede en lille rosette - også i Prima papir, med Nellie Snellen folding dies.  Dem er jeg lidt vild med lige for tiden :) 


Den store brune blomst er fra Prima - og det samme er blondeblomsten der titter frem under den.


Jeg skar også en bort i Prima papir, med denne Nellie Snellen dies


Sommerfuglen har jeg lavet i sten gips. Den mørkebrune udstansning er lavet med denne Cheery Lynn dies.


God torsdag.
Knus

3 kommentarer:

  1. Super flot kort Dorthe. Den udfordring slap du ret godt fra, må jeg sige, det blev rigtig flot, og så kan det bruges til hvad som helst.

    SvarSlet
  2. Altid godt med nogen udfordringer - og der kom jo et flot kort ud af det :)

    SvarSlet
  3. Hvor flot, sådan en skøn gammel telefon er super dekorativ, og når du så ruller dig ud med pynt og sager så kan det kun blive flot. knus morkaren.

    SvarSlet