mandag den 25. august 2014

Going pink...


Igen er jeg ved vandet - men denne gang er det gået i pink.
Her er de to andre kort jeg fik lavet til Scrap lørdag.


Papiret er fra denne 6" x 12" blok fra Joy
Blomster, osteklud og charms....


Motivet er fundet på Pinterest, rammen omkring det er skåret med Joy dies, søstjernen er lavet med Marianne design dies og mågerne er lavet med IO dies. Stemplet er fra et lækkert sæt fra Joy - det er skåret ud med denne Marianne design die

Og til borten er der brugt en interlace borderdies fra Nellie Snellen.


Og så lige endnu et babykort - stort set magen til det gule jeg lavede forleden. 
God ny uge.
Knus

11 kommentarer:

  1. Skønne med mange interessante detaljer

    SvarSlet
  2. 2 mega flotte kort igen Pips. De er begge som altid perfekt lavet ned til mindste detalje, og simpelthen sååååå flotte.

    SvarSlet
  3. Flotte kort - og som altid er det de mange små detaljer, der imponerer mig mest. :)

    SvarSlet
  4. Vilka jätte fina kort du har gjort :)

    SvarSlet
  5. Flot, flot den lyserøde farve kan bruges alle vegne (jeg elsker den) umildbart ville man syntes den var lidt mærkelig på et søkort, men det er den i ihvertfald ikke, det er smukt. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. De er bare så smukke og så detaljerede i dit design

    God aften, klemm

    SvarSlet
  7. Super flotte kort begge to og er tosset med farve valg på det øverste...

    SvarSlet