mandag den 4. august 2014

Et Herrekort...


Der er 3 slags kort jeg specielt godt kan lide at lave...
den første er de maritime - de er min absolutte favorit
så kommer de romantiske/tøsede
og tæt derefter er det herrekort der får trediepladsen.

Sådan et lavede jeg også i aftes - og det kom til at se sådan ud:

Papiret jeg har brugt er fra denne paperpad

Den skønne gamle bil er lavet med dies fra Crafty Ann.


Borten er lavet med Nellie Snellen interlace borderdies. Jeg synes de dies er fantastiske - og især prisen taget i betragtning :)


Roser og knopper fra WO - og pigtråd lavet med Cheery Lynn dies 

Den flotte metalramme er fra Tim Holtz. Jeg opdagede jo hvor meget jeg rent faktisk har af de der Tim dimser her da jeg flyttede rundt *G* - og nu skal noget af det sgi bruges.!!!
Stemplet er fra Orion Design. 

Motivet er fra Digital Paper Shop. Og udstansningen der danner "ramme" om motivet er lavet med denne dies fra Prima.

Tak for de søde kommentarer I efterlader.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Superflot med mange spændende detaljer. De interlace dies ser interessante ud... nyt behov :-) ???

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det flot, og den bil kunne jeg rigtig godt tænke mig, næste gang jeg skal have bud til hobbygården, så kunne jeg måske også finde ud af at lave "mandekort" det har jeg ikke prøvet endnu.knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Lækkert herrekort med masser af flotte detaljer. Flot som altid fra dig :)

    SvarSlet
  4. Flotte detaljer du har fået med

    SvarSlet
  5. Flot kort, og den interlace borderdies er virkelig flot.

    SvarSlet
  6. Flot kort med rigtig mange sarte og fine detaljer.

    SvarSlet
  7. Fantastisk kort, jeg syntes ligegyldig hvad du laver, så er det super flot, du har altid en masse skønne ting på dine kort og meget dejligt at du henviser til hvad du har brugt.
    Tak for god inspiration

    SvarSlet