søndag den 10. august 2014

Et Bryllupskort ...

Min søster og hendes nabo skulle bruge et Bryllupskort til i går, så de kom forbi forleden aften - og jeg skulle så lave kortet til dem.
Jeg beklager de lidt mørke billeder - men klokken blev mange inden kortet var færdigt *G*


Jeg har brugt papir fra "Sofiero" serien fra Maja Design. 

Monogrammet var på indbydelsen til festen - og det skulle så også med på kortet - så det blev scannet ind, gjort lidt mindre ... og så blev det printet ud på metallic papir. Jeg har stanset det ud med Spellbinders dies.


Der kom en strimmel tyl med et par båndspænder på nederst på kortet.


Der skulle være noget på kortet med "prinsen på den hvide hest" - og her valgte de selv dette motiv *G* - det er da faktisk ret sødt ikke?
Jeg har igen printet på metallic papir - og stanset ud med Memory Box dies. Det samme er den lyserøde ramme. Jeg satte dråbeformede perler rundt på rammen. Blomsterne er fra WO 

Der var så mange krav til kortet at der måtte pyntes en del indeni også - det har jeg dog ikke taget et billede af.
God søndag.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Super romantisk kort. Overvejer lige et bryllup ;-)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor har du lavet mange skønne kort - og jeg halser som sædvanligt bagefter med kommentarer *G*
    Det stempel du har brugt her er super fedt - og selvfølgelig skal der være noget med "prinsen..." på sådan et kort ;)

    SvarSlet
  3. Det er et flot bryllupskort, du har lavet!
    Og jeg synes,at det er et skønt motiv!

    SvarSlet
  4. Eit søtt og morsomt kort. Likte godt den prinsen :)

    SvarSlet
  5. Og igen et super sødt og romantisk bryllupskort Pips. Virkelig flot lavet og den der hvide hest er da helt sikkert prikken over i ét, kan man vist godt sige.

    SvarSlet
  6. Det er så smukt og romantisk... sødt motiv og super flot monogram du fik sat på

    God søndag, knuss

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot bryllupskort

    SvarSlet
  8. Lekkert bryllupskort :)
    Ha en fin uke
    Klem Connie

    SvarSlet