onsdag den 13. august 2014

En Smed/Mekaniker...

Igen var det min søster der lige skulle bruge et kort.
Kortet skulle være med en beskidt smed *G* - der også er mekaniker. 
Der skulle navn og alder på men ingen dato.


Papiret er fra en Joy paperpad. 

Jeg ledte længe på nettet efter et motiv jeg synes jeg kunne bruge - det er sørme ikke nemt at finde en beskidt smed - haha. Men jeg endte med denne nydelige herre. Han blev printet på gråt metallic papir, og så fik han en ramme af koksgrå tandhjul skåret med denne dies fra Joy

"Garage" skiltet er fra et udstanset motivark fra Studio Light. Det blev det skilt der fik lov at bestemme hvilke farver kortet skulle holdes i.


Jeg skar en bort med denne Nellie Snellen dies - i noget meget solgult karton. Det blev derefter sværtet med gråt og sort - med let hånd - så det fik næsten samme farve som skiltet. 
Bogstaverne blev stemplet på samme gule karton - med Joy stempelsæt - og punchet ud med denne punch og også sværtet. Og selve kortbasen blev også lavet i det gule karton. 

Stjernerne er brads fra gemmerne. 

Selv blomsterne blev sværtet lidt - så de ser "beskidte" ud *G* - Jeg tog en enkelt af de snoede støvdragere, rettede den helt ud, delte den i 2 - og snoede så begge stykker om et tyndt grillspyd - så de blev knap så voldsomme.


Det var ret sjovt at lave lige det kort ... måske fordi gul er en sjælden brugt farve her hos mig - og motivet var lidt underligt *G*
God onsdag. 
Knus.

8 kommentarer:

  1. Hvor blev det bare et flot kort og rigtig fine detaljer. Knus og god scrappedag

    SvarSlet
  2. Atter et Masterpiece fra din hånd!

    SvarSlet
  3. Super flot - og farverne er rigtig fede (også selvom du ikke er så meget til gult måske *G*)

    SvarSlet
  4. Det blev et super flot kort.

    SvarSlet
  5. wow- godt fundet på og sammensat.

    SvarSlet
  6. Dejligt håndværker kort, skøn "mekanikker/smed" knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er bare godt fundet på Dorthe, og det er blevet rigtig flot, og som altid perfekt i alle detaljer.

    SvarSlet