søndag den 24. august 2014

En herlig dag....


er vel overstået.
Jeg vil gerne sige stor tak til alle Jer der deltog og var med til at gøre dagen fantastisk!
I er GULD!
Der er taget en stribe billeder fra dagen - de kommer på bloggen en af dagene. 
Men var du med til Scrapdagen og ikke ønsker billeder af dig på bloggen - så giv mig lige en melding.

Lidt kreativt fik jeg da også lavet - selvom det mest blev til snak og hygge.
Her er et af kortene jeg fik kreeret.

Papiret er fra en 12" x 12" paperpack "Chronology" fra Papermania.
Motivet er fundet på nettet - højst sandsynligt på Pinterest *G* 


2 stempler fra et Joy stempelsæt.


Lidt sækkelærred, et par træskiver, skaller og lidt snor - og så var det kort færdigt.
(og læg lige mærke til jeg ikke har brugt en eneste blomst - woot woot)


Og så skal I lige se hvor svineheldig jeg var i går.... ALLE de skønne dies på billedet her fik jeg til halv pris!! Jaaaahhhhh.... Hold nu op hvor jeg glæder mig til at lege med dem på et tidspunkt!


God Søndag derude.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Det er jo det der sker - at det bliver til mere snak end krea *G* - men smukt kort du alligevel fik lavet..og en skøn bunke dies du fik slæbt med hjem ;)
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  2. you have been so, so lucky;) I am happy for you!
    I have been so lazy in this too hot summer - no cards, no comments.
    you are lovely visiting in my blog and leaving comment - thank you very much.
    you have made many magnificent and beautiful cards. I love your cards.
    have a lovely sunday with hugs!

    SvarSlet
  3. Du er simpelten fantastisk til de maritime kort Dorthe. Super lækkert kort og fantastisk indkøb ;O))))

    SvarSlet
  4. Så nydeligt maritimt kort , flott pynta ,trengte ikke blomster her, klem Synnøve

    SvarSlet
  5. Nej nej ingen blomster her, så kommer man jo til at tænke på "sømandens våde grav" men et dejligt kort og der manglede jo ikke noget pynt (det gør der aldrig hos dig) knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Flot kort - og tak for en rigtig dejlig dag i Billund...

    SvarSlet
  7. Virkelig flot kort igen Pips, du er bare perfekt til de maritime kort, de er smadder flotte, og også det her. Dejligt at høre, at I havde sådan en pragtfuld dag, jeg er dybt misundelig, men forhåbentlig lykkes det en gang at få det hele til at gå op i en højere enhed. Glæder mig rigtig meget til at se billeder derfra. Há en herlig ny uge forude nu.

    SvarSlet