tirsdag den 12. august 2014

Den sødeste bestilling...


For 4 - 5 måneder siden fik jeg en mail fra en mand jeg ikke kender.
Han ville gerne have mig til at lave et kort til hans kone (som han elsker over alt) til deres Sølvbryllup.
Kortet skulle være romantisk og så skulle det passe til en kæmpe buket røde roser.

I dag er det så deres sølvbryllupsdag (Hjertelig Tillykke herfra) og her er kortet jeg fik lavet:


Jeg tror papiret er fra en Prima paperpad. 

Den lille engel er fra mine gemmer, 

Røde roser fra WO - og sølvblomster fra mine mange "dimse" kasser.


Hjertet er stanset ud i sølvkarton med denne Marianne design dies. Motivet er en Easy 3D toppers


Jeg mailede et billede af kortet da det var færdigt - og det blev heldigvis godkendt :)
God tirsdag derude.
Knus.

8 kommentarer:

  1. WAUW hold da op hvor er det bare flot Pips, og det er da super romantisk. Hvem ville ikke elske at modtage sådan et kort fra sin mand på sådan en dag?Og hvis ikke, så skulle hun da godt nok være et skarn ha ha ha. Det er helt overvældende smukt lavet.

    SvarSlet
  2. Flot kort Pips, kunden må ha' været yderst tilfreds - smuk måde at sige:"Jeg elsker dig" på.....

    SvarSlet
  3. Hvor blev det bare smukt i de farver og med den smukke sølvhjerte... en sjov måde at få en bestilling på :-))

    God dag, knuss

    SvarSlet
  4. Smukt kort, er sikker på at han og hun bliver glade for det!

    SvarSlet
  5. Smukt tanke og smukt kort.

    SvarSlet
  6. Flot kort - og sød tanke. Dejligt med sådan en bestilling.
    Jeg er sikker på, at sølvbruden blev rigtig glad for kortet :)

    SvarSlet
  7. Dejligt kort, det hjerte er så anvendelig, til så mange ting. knus morkaren.

    SvarSlet