fredag den 22. august 2014

Den gule farve...


bliver jeg da bare mere og mere begejstret for.
Her er et babykort i gule farver jeg også lavede til korthygge forleden aften.
Kortet er liftet efter et kort jeg så på Pinterest fornylig.

Papiret er fra en lækker 6" x 12" paperpad. 

Motivet er fundet på Pinterest. Den gule udstansning er lavet med denne dies og den hvide er lavet med denne dies - begge fra Marianne Design.


Blomsterne er fra WO - de fås i mange lækre farver. Bladene er skåret med Tattered Lace dies.
Lidt osteklud, blonde og bånd fik jeg også plads til. 

En lille bamse fra charmskasserne skulle også med. 

Stemplet er et af mine højt skattede Orion stempler - det er stanset ud med Spellbinders.


I morgen er der Scrap i Billund!!! Jaaahh....
Hold nu op hvor jeg glæder mig til en hyggelig dag med masser af skønne scrappere.
Ses vi?
Knus.

7 kommentarer:

  1. Super sødt og lækkert dåbs kort i skønne nuancer. Rigtig god fornøjelse imorgen ;O))

    SvarSlet
  2. Yndigt babykort. Ja, gul er da en dejlig farve. Der er spræl på.

    Ha' en god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det bare flot Dorthe, det er jeg også bare vild med, så det bli´r jeg vist nødt til at lifte på et tidspunkt her he he

    SvarSlet
  4. Dejlig kort.Det er nu godt, at det ikke kun luseblå og lyserød, som bliver brugt til babykort!

    SvarSlet
  5. Skøn farve som kan bruges til både pige og dreng. knus morkaren.

    SvarSlet