torsdag den 21. august 2014

Bee Happy...

Zuuummmm... zummm.... 
Jeg var til korthygge i aftes - og der lavede jeg bl.a. dette kort med den skønne bi.

Papiret er fra en paperpad...? muligvis Prima :)
Bi og tekst er et stempel fra Small stamps 
Jeg farvelagde bien med distress ink og vandpensel og bagefter lagde jeg lidt glossy accent på bien.
Det gule karton er kørt gennem en embossingfolder.



Metal bien er fra Hobbygårdens charms kurve.


De 2 blomster til højre er hjemmelavede - de andre er fra WO, og bladene er skåret på Silhouetten.


Nu er der kun 2 dage til årets Scrap i Billund - uuuhhhhh hvor jeg glæder mig.
God torsdag derude.
Knus

5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Pips, virkelig flot, og som altid sååå fint dekoreret. Den bi er bare nuser, og den gule farve bagved kanon flot. Smadder flot kort overalt.

    SvarSlet
  2. Temaet "bier og blomster" bliver aldrig umoderne, det er blevet et rigtig dejligt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Et skønt kort er det blevet til - og jeg synes du er go' til den gule farve, selvom du vist skrev for nylig at det ikke lige er en yndlings ;)
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet