lørdag den 5. juli 2014

Patrick har trukket en vinder....


af min lille Candy. 

Tusind Tak til alle Jer der deltog i lodtrækningen!
Der var dog 2 krav der begge skulle være opfyldt for at man kunne vinde. 
De 2 krav var ikke opfyldt hos den første der blev udtrukket - og så måtte Patrick jo på den igen.
Og som altid gælder det at jeg skal høre fra vinderen indenfor en uge - ellers bliver der trukket en ny vinder :)


....
...
...
..
..

haha ... nå troede I virkelig I slap så let?
Nej nej ... Nu skal I nemlig først se de helt FANTASTISKE Fødselsdagsgaver jeg har fået :)

Her er gaven jeg fik af sønnike i morges. 
JUBIIIIIII
Den fedeste Microovn - og en pænt stor en af slagsen... yeeeahhh... Den har jeg virkelig manglet mange gange :)
GOD søn jeg der har mig :)


 Så kørte jeg på arbejde :) ... Da jeg drejede ned af vejen mod Hobbygården var der sat flag op langs hele vejen :) - SÅ fint!

Da jeg nærmede mig døren, da jeg lige skulle ind med madpakken, - blev den åbnet - og 2 glade hundebasser kom mig logrende i møde mens 4 dejlige mennesker sang Fødselsdagssang for fuld hals.
Og så fik jeg endnu 2 helt über fede fantastiske gaver!!!!

Denne skønne Scrap trolly fra ArtBin. 
Det kan da nok være jeg lige et øjeblik tabte både underkæbe og mælet der.
Nu kan jeg bare pakke SÅ meget til Convention m.m. uden jeg behøver slæbe på det. :)
Men det stoppede da ikke der ... nej nej ... For jeg har jo nogle fantastiske chefer :) - og de havde da også lige købt en Råskog vogn fra ikea - og med 6 kurve til. 
DEN har jeg ønsket mig VILDT meget og VILDT længe - og NU står den i mit Scraprum og venter på jeg får FERIE - weeeeee....
Tusind Tusind TAK bedsteste Jette og Gert - I er GULD!!!!
Og da jeg så kom hjem fra job lå der en kuvert til mig med dette smukke smukke kort.
Det er fra sødeste Moster O/ Pernille
Sikke glad jeg blev - og Pernille ved jeg er helt forgabt i det blå embossing - gad vide om det er derfor hun har valgt dette kort (thihi)
Nu er det ihvertfald et helt klart SKAL HA og ikke bare Must have ;)
Tusind Tak Pernille!! Det var virkelig Surprice!! :) 

Og Tusind Tak til alle Jer der har lykønsket på Facebook - det er helt overvældende - og man bliver da så glad så glad! TAK!

....
Og nu til Vinderen :)




som blev
...
...
...
...
..

Jannie Ravn

Tillykke Jannie!! 
Sender du mig din adresse indenfor 1 uge fra i dag
Så sender jeg tingene afsted til dig.

God weekend videre.
Knus


14 kommentarer:

  1. Tillykke til Jannie.
    Og tillykke til dig. Det er godt nok nogle flotte gaver!!!!!

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, Dorthe! Det lyder som om du har haft en fantastisk dag...
    Skønne gaver du har fået dig:-)
    Endnu en dag Tillykke, nyd din aften
    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Tillykke til Jannie og mer tillykke til dig. Du er da hodt nok blevet begavet idag. Lækre sager.
    Nyd resten af dagen....
    Knus.

    SvarSlet
  4. For tusind pokker da også, så forsvandt den besked lige, som jeg havde skrevet, guderne må vide hvorhen LOL, men den er i hvert fald ikke her.
    Nå men det jeg skrev var rt stort tillykke til Jannie med gevinsten, og endnu et stort tillykke med fødselsdagen til dig . Sikke mange lækre gaver, du har fået, det ser da ud til at mine ønsker for dig gik i opfyldelse, hvilket jo er rigtig skønt. Håber at aftenen bli´r ligeså god stadig væk også. Glæder mg til at se hvad spændende du får lavet med dine nye gaver.

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen :-) og sikke skønne gaver. Dejligt at du er blevet sådan møg forkælet.
    Tillykke til Jannie også :-)

    SvarSlet
  6. Stort TILLYKKE til både dig og Jannie, og også tillykke med din gode søn, som ved hans mor laver dejlig mad, så derfor skal hun have en Micro ovn, det er da klart.
    og din nye "rullevogn har jeg jo magen til, men jeg viste ikke man kunne få kurve til, det må jeg til at finde ud af,for det er da smart, man for ikke for meget opbevarings plads vel? knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Tillykke til vinderen - og rigtig mange gange tillykke med føs'dagen til dig. Det var da nogen super skønne gaver du har fået - og endda en Råskog vogn! :) den skal du nok blive glad for! :)

    SvarSlet
  8. Stort Tillykke til Vinderen.
    Og jeg skal da love for du har fået nogle Fine Gaver, dejligt at blive så forkælet på ens Fødselsdag, det gør Dagen særlig God.

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderen... og hold da op en masse lækre gaver... altid dejligt at blive forkælet...

    SvarSlet
  10. MIG... er jeg den heldige, ej tusind tak... for en gang skyld blev jeg mundlam, jeg har aldrig vundet noget før... TAK!

    SvarSlet
  11. Stort tillykke til dig også med de flotte gaver, det viser folk holder utroligt meget af dig, sådan noget varmer jo helt ind i hjertet.

    SvarSlet
  12. Gratulerer med dagen! Wow så flotte gaver du har fått! Og så hyggelig med en varm velkomst på jobben på dagen din :)
    Gratulerer til den heldige vinneren av den flotte candyen!
    klem Unni

    SvarSlet
  13. Endnu engang tillykke med fødselsdagen.
    Skønne gaver du har fået, - dem skal du nok blive glad for.
    God aften til dig og sønnen

    SvarSlet
  14. Stort tillykke både til dig og vinderen og fortsat god sommer 🌺

    SvarSlet