torsdag den 17. juli 2014

Og så blev hyggekrogen indviet...


endelig - endelig ... har jeg fået scrappet lidt igen.
Det var egentlig meningen jeg ville scrappe hele dagen - men klokken blev meget tæt på 16 inden jeg kom i gang.
Nu har jeg så lavet et kort - og der bliver garanteret scrappet mere i aften - for nøøøjjj hvor jeg nød at komme i gang igen :)

Og her er så mit første kort fra den nye scrapplads *G*


Baggrundspapiret er fra denne blok 

 Stemplet er fra Dixi Craft - det er skåret ud med Memory Box dies.

De små fugle er fra en Tilda blok - dem har jeg virkelig mange af - jeg glemmer bare at bruge dem *G* - Det vil jeg prøve på at blive bedre til. 
Den sorte kant der titter frem er en udstansning jeg har fået af Katharina engang.

Motivet er fundet på nettet for længe siden. 

Fuglereden er også fra Tilda blokken - Knappen er fra Tim Holtz.


Og blomsterne er mest stofblomster fra gemmerne - og så lige et par roser fra WildOrchid.


Iiihh hvor har jeg hygget mig den sidste times tid. Nu skal der laves lidt mad - og derefter er det helt afgjort Scrappetid igen!

Knus.

5 kommentarer:

  1. Super smukt kort, dejligt at kreativiteten igen blomstrer fra dit nye krea-space. Fortsat god sommer til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt..
    Dejligt du har fået brugt din nye scrap plads :)

    SvarSlet
  3. wow - så er du i gang igen! Det er bare super flot!

    SvarSlet
  4. Godt at se du ikke har glemt at lave flotte kort, man ved jo aldrig med alt den oprydning vel? det er rigtig sødt med de silhuette piger der "sommerdanser" på lette fod. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er det flot Pips, helt vildt flot. Jeg er selv begyndt at bruge en hel del af de silouettestamps også, da de er virkelig flotte og spareer en amsse tid med at farvelægge, som jeg bare aldrig blír rigtig god til er jeg bange for he he

    SvarSlet