tirsdag den 15. juli 2014

Næsten på plads igen....


Den sidste uge - godt og vel :) - er gået med at flytte mit scraprum.
Det har taget rigtig LANG tid - fordi jeg har sorteret ALT og taget rigtig meget fra der er sat til salg på min Facebook side ( Kort og andet (S)crap )

Nu er jeg så omsider ved at være på plads igen og her er lidt (mange) billeder:

Lige til venstre for mit skrivebord (og min Vagabond) har jeg lavet et højt tårn af små ikea moduler - jeg har fjernet alle skuffer i de øverste 3 - og der er nu plads til mine ArtBin magnetbokse med dies.
Og nej - de er ikke fulde (hihi) - jeg synes bare det er rart at have dem delt nogenlunde op i mærker.
Under dem er der et væld af papirer i små stykker - lige klar til at lave udstansninger af.
Søndag var Bodil, min niece Ninna og jeg en tur i ikea efter Bygelstænger og Ribbahylder - og i aftes var min svoger og hænge herlighederne op. De er også på væggen lige til venstre for mit bord.
SÅ dejligt!!! Og måske får jeg nu brugt mine punch lidt mere :) 
 Jeg har lavet Scrapplads i stuen - men bag en kæmpestor antik Fransk buffet, mit skrivebord står lige bag buffeten. Jeg har fundet en lille ikea reol på et loppemarked engang, den har jeg nu lagt på siden ovenpå skrivebordet - så jeg får nogle opbevaringsrum - til de ting jeg bruger mest.
 Den tomme plads bagpå skabet irriterede mig lidt - så jeg var en tur i Jysk og købe gammeldags gardinspiraler. De er monteret bagpå skabet nu - og her kan hænge masser af pyntepakker.
Min svoger satte også en bygelstang bagpå skabet - og herpå hænger kurve til lidt mere rod *G*
Jeg fik jo en lækker råskogvogn i fødselsdagsgave - den har fået plads lige ved siden af mit skrivebord - heri er alverdens dims - og nederste hylde er fyldt med glas med blomster i. 
 I en genbrug forleden fandt jeg dette gamle cd-system. Det er 3 gitre der er monteret på væggen - og så er der ellers 27 løse kasser der kan hænges på. Det system kunne lige præcis være bag døren. Så er den plads også udnyttet. (og fyldt - hehe)
 Endnu en ikea reol er blevet hængt helt op under loftet - lige bag min scrapplads.
 Og under den var der plads til rumdeleren jeg fik af cheferne.
 til venstre for rumdeleren er min lille værkstedsreol med alverden charms og smådims kommet op at hænge.
 Jeg kunne ikke have min gamle papirsvogn - den var for lang. Men jeg fandt en kortere model i genbrug - og den står under reolen. Og undvære sådan en kan jeg ikke!
 Og så har jeg jo mit gamle arkivskab som jeg fik af Patrick for nogle år siden. Her er plads til dejligt mange ting og den kan jeg slet ikke undvære.
I skufferne i skrivebordet har jeg disse små bokse. De er SÅ gode fordi man kan kigge gennem låget på dem. Og så er de lige til at tage med når man skal ud og scrappe.
 Dem har jeg fået af en sød scrapper :)  og jeg er superglad for dem!!

Og her er så min nye hyggekrog. Der mangler stadig nogle småting. Blandt andet har jeg ikke fået plads til alle mine bånd og blonder endnu. Og så mangler jeg pizzaæsker eller lignende til det papir der ikke kan være i min vogn .... og det er altså en del (hihi)
Jeg glæder mig vildt til at komme i gang med at være lidt kreativ igen.

God ny uge til Jer.
Knus.


19 kommentarer:

  1. Hold da op, du har haft travlt, men hvor ser det Godt ud, og jeg skal da lige love for du har brug for plads (griner) sikken en masse ting du skal have plads til, men sikke en masse gode "Fiduser" du har, det ser rigtig godt ud. Nu må du huske at Nyde resten af din Ferie.
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot scrap rum, - er der også plads til Tessa?
    Jeg glæder mig til indvielsen
    Knus Bodil

    SvarSlet
  3. Hejsa Dorthe, Hvor ser det bare super godt ud, al det arbejde har da virkelig givet pote, og ja Ikea er altså et super godt sted at handle når det gælder ting til opbevaring af vores hobbyting... mit "lille rum" er også en mini ikea rum ;-) men pyt!!!.... spændende at se hvad der kommer ud af din nye hule. :-)

    SvarSlet
  4. Wow, det ser helt fantastisk ud Dorthe 👍👍👍
    Hav en forsat dejlig sommer🌞
    Knus fra
    Dorthe 😊

    SvarSlet
  5. Hold da fast det ser super lækkert ud og sikke en orden... kan godt forstå du glæder dig til at komme igang igen...

    SvarSlet
  6. Wauv, sikke et skønt scrap hjørne/rum. Mange skønne opbevarings muligheder med lækre scrap sager. Sidder jo helt og savler ;-)

    SvarSlet
  7. WAUW hvor er det blevet fint og godt Dorthe, og sikken en fantastisk udnyttelse af hver eneste cm, det er kann. Glæder mig da også helt vildt til at se, hvad der komer ud derfra snart???
    Har du ikke plads til et par stykker tagrende?? Det er bare kanon til opbevaring af bånd og blonder. Jeg er helt overvældet over HVOR meget jeg har i mine 3 små stykker. Bare en lille fidus

    SvarSlet
  8. Hold da op .... sikke en skøn scrapplads. Tillykke med den :-)

    SvarSlet
  9. Wow,You have a lot off stuf. I like it ,beautiful craftspace.. Enjoy.
    Gr Elly

    SvarSlet
  10. Dejlig scrappeplads du har fået.

    SvarSlet
  11. Milde skaber!! hvor har du meget at gøre godt med, det ligger ikke til mig at være misundelig, men alligevel måske lidt på din evne til at indrette dig rationelt, du har virkelig gennemtænkt hvordan du kunne have alt inde for en rimelig rækkevidde, de små bokse som du har oseaner af, du skriver du har fået dem af en scrap veninde, men ved du hvor de kan købes? dem kunne jeg også bruge, men ellers ser dit hyggehjørne vidunderligt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Tillykke med den fine nye lækre fede scrappeplads :o)

    SvarSlet
  13. Hvor ser det bare godt ud, glæder mig til at se hvad du får lavet i dit nye kreative space
    Kh 10na

    SvarSlet
  14. Wauh....det er jo helt vildt, jeg kan se at jeg faktisk ikke ejer ret meget scrap:-)

    SvarSlet
  15. Hold da op en lækker scrapplads!!!!!! Og en masse dejlige ting du har!

    SvarSlet
  16. Sikken et fantastisk rum du har fået skabt og den orden er da misundelse værdig ;O))

    SvarSlet
  17. Hvor har du fået en dejlig plads til scrap. Skønt - når man nu har så mange ting......hæhæ.
    Rigtig god fornøjelse midt i alle herlighederne.

    SvarSlet
  18. Det var da en dejlig scrap plads du har fået banket ned dér ;) - og jo somme tider skønt at få sorteret lidt på det hele samtidig....men øv øv da, at du kun har til salg på Facebook - altså for dem af os som ikke slår vores folder dér ;)

    SvarSlet
  19. Det ser vildt fedt ud...tak for nogle gode ideer :-)

    SvarSlet