fredag den 25. juli 2014

Morgenhygge i krogen...


Og det kom der dette Herrekort? ud af.

Jeg aner ikke hvad det er for papir jeg har brugt, det er noget jeg har vundet i en candy engang :)  men jeg synes det passede så fint til motivet her.
Tillykke er et stempel jeg fik lavet for nogle år siden i Malaysia, jeg har stanset det ud med en Marianne Design collectable dies.

Blomsterne er fra WildOrchid, de små mariehøns er i træ - dem har jeg haft i gemmerne lææænge. Og så har jeg brugt lidt forskellige charms fra mine æsker.
Tandhjulene er stanset ud med en die fra Memory Box


Motivet har jeg fået af Mona - jeg har stanset det ud med denne Joy Craft dies


Ha en skøn sommerfredag - og snart God weekend.
Knus

3 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort her igen Pips, og gud jeg beundrer din energi her i sommervarmen, især da jeg bare slet ikke fungerer selv i den hede og derfor intet får lavet LOL.

    SvarSlet
  2. Fint kort, Max syntes om det, (der er jo en lastbil på) farverne er dejlige glade, og marie høns og tissemyrer kan jo altid puttes ind. knus og god weekend mormaren.

    SvarSlet
  3. super flot og så den detalje med mariehønen :-)))

    SvarSlet