søndag den 20. juli 2014

Masser af æsker...


har jeg lavet de sidste dage.
Det vil sige... det er "færdige" æsker jeg har dekoreret - jeg har ikke selv lavet selve æskerne.

Her er et par stykker af de i alt 15 æsker det er blevet til.
Disse er de 2 sidste jeg har lavet.

Hjerteæsken er i kraftigt pap - jeg tror jeg har købt dem i Netto engang - og nu er det snart slut med dem på lageret desværre. :(
Jeg har pyntet denne med hvidt karton og noget lækkert let præget metallic cremefarvet papir.


 Hjerterne er stanset ud med Cheery Lynn dies.

Blomsterne er holdt i hvidt og creme også. De store roser har jeg fået af Dorthe og de små er fra WildOrchid.


Jeg har limet et bånd fast på nederste del af æsken og sat et båndspænde på.


På øverste del er derlimet en blonde på. Her kan man se det lækre cremefarvede papir. Jeg har punchet med min yndlings Martha Stewart punch.


Og så en lille rund æske, den fandt jeg i genbrug for nylig. Denne er blevet pyntet med papir fra en Papermania papirspakke "Madame Payraud´s" - Og så fik den ellers både bånd og blonder i lilla også.

På låget har jeg lavet en udstansning med en Marianne Design dies, og så er der pyntet med lidt WildOrchid roser - blonde og rhinsten.


Tak for du kiggede forbi :)
God ny uge lige straks.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Hvor er de godt nok bare flotte Pips, det er formidabelt arbejde. Virkelig godt gået, og så i sådan en varme, du er godt nok sej.

    SvarSlet
  2. Stort arbejde og dine evner til at pynte er jo helt vildt.....

    SvarSlet
  3. Flotte begge to, men den runde er super smuk. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Wow... Sikke et flot arbejde :)
    Kan godt forstå den Marhta Stewart punch, er din yndlings, for hold da op hvor ser det godt ud ;)
    Smukt ^_^

    SvarSlet
  5. Your boxes are very very beautiful . Especially love the heart shaped box
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine og sikke flittig, du har været med alle de æsker.
    De kommer til at vække glæde hos modtagerne.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  7. De er rigtig fine dine æsker.

    SvarSlet
  8. Altså jeg er helt vild med dine pyntede æsker - de er så smukke og romantiske :)

    SvarSlet
  9. Jeg beundre din scrap energi Dorthe, det er utroligt hvad du får lavet selv her i varmen.
    Hjerte æsken er super smuk og utrolig elegant ;O))

    SvarSlet