lørdag den 26. juli 2014

Kort med "slibepapir"


Her er endnu et kort jeg fik lavet i går formiddag


Baggrundspapiret er fra denne 6" x 12" paperpad fra Joy - og så har jeg også brugt en strimmel bølgepap der har fået lidt gesso.


Stemplet er også fra Joy - fra dette sæt - det er også stemplet på papir fra blokken.


Udstansningen er lavet i Whitewash slibepapir. Det har en hvid forside og en farvet kerne.
Jeg lavede udstansningen med denne Marianne design dies - embossede udstansningen - og derefter sleb jeg let - så kernefarven kom frem der hvor udstansningen er præget.


Blomsterne er fra WildOrchid - og de små grene er fra min tid som designer hos Papercraftscandinavia.


God weekend.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Super flot kort som altid Pips, du kan jo bare få alt til atligne en million.

    SvarSlet
  2. Det er et utroligt Flot Kort, de effekter du sætter på og pynt det passer bare så godt sammen.

    SvarSlet
  3. Wow så mye lekkert du har laget i det siste! Og så fint hobbyrom du har! Jeg har ikke orket å være så mye på hobbyrommet mitt, det er altfor varmt her. Pc'n har også fått stått i fred, men nå var det på tide med en liten bloggrunde : Og her hos deg var det virkelig mye lekkert å se! Du er fantastisk flink!
    Fortsatt god sommer :)
    klem Unni

    SvarSlet