tirsdag den 29. juli 2014

Herrekort med Whisky


Forleden lavede jeg også dette Herrekort.

Papiret er fra en Prima paperpad, jeg kan bare ikke lige huske hvilken :)

Motivet er et udstanset 3D motiv fra Studio light. De laver altså de fedeste Herrekort motiver.


Blomsterne er dels fra Prima - og dels fra WildOrchid. Pigtråden er stanset ud med Cheery Lynn dies i metallic papir.


Målebåndet har jeg fået af Bodil - det er fra et 12" x 12" papir - også fra Prima.
Sommerfuglen havde jeg i gemmerne.


Bag motivet har jeg lavet udstansninger af hele 3 forskellige dies. Gitteret er lavet med en Spellbinders. Den runde er denne Marianne design dies - og den rektangulære ramme er lavet med denne Marianne design dies


God tirsdag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Og som altid igen et kanon flot herrekort Pips, du kan bare det med herrerne.

    SvarSlet
  2. Flot kort og sikke nogle lækre dies du har brugt

    SvarSlet
  3. Lækkert, lækkert med lækre detaljer. Elsker den pigtråds die ;O)))

    SvarSlet