fredag den 4. juli 2014

Et Vintage kort

I aftes i klubben fik jeg lavet 3 kort, et af dem kan I se på Hobbygårdens blog - og her er endnu et af dem.


Jeg tror baggrundspapiret er fra en Prima paperpad - men jeg er godtnok ikke sikker...?
Bingokortet er fra et ark 30" x 30" papir ... tror det er fra October afternoon.

Motivet er fra Digital Paper, jeg har stanset det ud med Nellie Snellen dies


Teksten er bare printet - og så stanset ud med mine nye punch fra EK (som er så besværlige at få herhjemme!!)


Stjernen er en lille gipslignende ting jeg engang har købt i Netto tror jeg. Båndet har jeg ledt efter i årevis - og fandt det for et par måneder siden i etellerandet langtvæk land (kan sgutte lige komme på hvor) - så NU har jeg det i 9 farver - (jubiiii - ikke Henny?) 
Og blomsterne er selvfølgelig fra WildOrchid.


Husk .... Det er i morgen (aften) jeg trækker en vinder af min Candy! 
God snart Weekend!
Jeg nupper lige de sidste 3 åbningsdage i Hobbygården inden der er dømt ferie - ferie - ferieeeee.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Endnu et kanon flot kort her Pips, og super lækre detaljer som sædvanligt.
    Hvor mange EK punchere kú du tænke dig?

    SvarSlet
  2. Flot Vintage kort Dorthe!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Endnu et Flot Vintage Kort, Flotte Lyse Farver, Rigtig Sommer Kort.

    SvarSlet
  4. Du kan nu noget med de romantiske kort, farver, pynt og "det hele" går lige til hjertet. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Classic and elegant creation!!!

    SvarSlet
  6. Såååååå lekkert :)
    Ønsker deg en fin sommer
    Kle Connie

    SvarSlet
  7. Smukt kort! Kan godt forstår du måtte eje båndet i 9 forskellige farver...-Det er da for fint! Den lille stjerne er også rigtig fin;-)

    SvarSlet
  8. Det dér vintage er du så super go' til! :) Smukt kort - og selvfølgelig måtte du eje båndet i alle de farver ;D
    Ferie..???.....hold op hvor jeg synes der er lææænge til min ferie *G*

    SvarSlet
  9. Super smukt - som altid, og med små fine dimser, som du altid har.
    Dejligt med ferie forude.
    Håber da du bliver forkælet idag, når du skal arbejde på din fødselsdag.

    SvarSlet
  10. Hej skønne ...., stort tillykke med Fødelsdagen, håbe du få en dejlig dag selv om du skal arbejde
    knus Laila
    NB. super søde som altid, med mange små finesser..

    SvarSlet
  11. Nydelig kort! Så lekkert pyntet! Masse lekkert du har laget mens jeg har hatt ferie. Det ene nydelige kortet etter det andre. Bokkortet ditt ble fantastisk flott! Like nydelig inni som foran. Og de andre kortene også, lekre alle sammen!
    God ferie :)
    klem Unni

    SvarSlet