fredag den 18. juli 2014

Et Strandkort...


Da jeg lige var startet på at flytte scraprum - var jeg til Hyggescrap i Hobbygården. Jeg havde ikke noget med - for det meste af mine ting var pakket ned.
Men så kunne jeg da finde lidt nyt at fylde på hylderne - hehe.

Dette kort er lavet med nogle af de nye legesager jeg købte den aften.


Blandt andet er baggrundspapiret fra denne blok fra Graphic45. Det er en skøn blok - der er faktisk ikke et eneste stykke papir i som jeg ikke kan lide - og det er ret usædvanligt :) 
Borten nederst på kortet, over blonden, er lavet med Nellie Snellen interlace borderdies

Den fine lille blondedoily er fra det nye Lace fra Prima. Det er lavet så smart at de små doily kan bruges enkeltvis. 

Motivet er fundet på Pinterest. Jeg har skåret det i 5 strimler og har distresset og sværtet kanterne.
Den fine søstjerne med rhinstene er købt via eBay.
Tillykke stemplet er et af mine absolutte favoritter fra Dixi Craft fordi det er så lille at man næsten altid kan få plads til det.
Mågerne er lavet med dies fra IO

Hummeren er en dies fra Memory Box, der sammen med krabben fra samme, også måtte med mig hjem den aften :).
Koraler og græs er også lavet med dies fra Memory Box. 

Skallerne er dels fra et armbånd og dels fra Hobbygården.  De blå flade sten med perlemorsskær er nogle jeg har købt for længe siden. Jeg har dem i 4 - 5 farver.

God weekend lige straks - og tak for besøgene og kommentarer.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Sikke et skønt sommerlig kort. Er vild med decharge skønne detaljer kortet rummer. Dejligt at kunne Købe lidt nyt med sig hjem.

    SvarSlet
  2. WAUW fantastisk flot og gennemført kort som sædvanligt Pips. Fantastisk flot i alle ender og kanter.

    SvarSlet
  3. Super flot kort - smuk sammensætning, - den måde du har delt billedet på er super smart.
    Pyntning er perfekt som altid.
    God fredag

    SvarSlet
  4. Rigtig skønt kort med mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  5. Dejligt kort med skumsprøjt, der er nu noget frisk over de "søkort" og det har du tjek på. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Rigtig smukt og lækkert kort som jo passer perfekt til det skønne vejr ;O)))

    SvarSlet