onsdag den 30. juli 2014

Et rigtig tøset romantisk kort.


 har jeg lige siddet og lavet. 


Papiret jeg har brugt er fra Prima Art Journal Pad 12" x 12" - Jodie Lee design. Jeg er vild med farverne i den blok. 


Det flotte stempel har jeg fået af Inge - det skal jeg da helt klart til at bruge meget mere.
Udstansningerne er lavet med denne Marianne dies og Spellbinders S5-119.
Englen har jeg købt for flere år siden i en Hobbybutik på Bornholm.


Jeg har lavet grene og blade i clay - efter denne opskrift ;) - og dem har jeg brugt nogle af her.
De flotte perler er fra Prima.


Og blomsterne er fra WildOrchid. Umiddelbart syntes jeg at de magnolia blomster var for store til kort - men nu synes jeg bare de er fantastiske :)


Tak for besøg.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Alle de flotte detaljer... man opdager jo hele tiden noget nyt...smukt..

    SvarSlet
  2. Super flot kort med lækre detaljer.

    SvarSlet
  3. Super flot, - mange fine detaljer, - du tryller bare det ene kort ud af ærmet efter det andet.

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot kort her igen Pips, og som altid fyldt med super fede detaljer overalt hvor man kikker. Og som altid passer alt bare helt perfekt sammen i hver eneste detalje.

    SvarSlet
  5. Suuuuuper smukt og lækkert, fantastiske farver og detaljer. Du tager helt pusten fra os andre med alt det du får lavet, har du fundet et døgn med mere end 24 timer??????????? og hvis så vil jeg gerne vide hvor ;O)))))

    SvarSlet
  6. Very romantisch.Beautiful dies and flowers.
    Gr Elly

    SvarSlet
  7. Skønt og romantisk kort i de helt rigtige farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Det er bare så smukt et kort

    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  9. Super smukt og romantisk kort. Og farvenuancerne er jo bare smukke.
    Tak for fin betjening - og underholdning i går.....Herlig tur vi lige tog der.

    SvarSlet