mandag den 28. juli 2014

Et kort i lilla farver

Jeg har rigtig fået gang i kortfremstillingen igen og iiihhh hvor jeg nyder det.
Jeg er SÅ glad for mit nye scraphjørne - hvor næsten alt er indenfor rækkevidde - og endda forholdsvis overskueligt. 
Her erendnu et af de kort jeg har lavet de sidste dage.


Papiret jeg har brugt er fra denne paperpad 

Sommerfuglen er en fly stickers - den var lige den rigtige farve hertil :) Blonden er fra mit store lager af bånd og blonde (thihi - man skulle jo nødig mangle et stykke blonde)


Stemplet ved jeg faktisk ikke hvor er fra - men det er stanset ud med denne Nellie Snellen dies


Bladene er lavet med Marianne design dies - og roserne er fra WildOrchid 

Motivet er fra et Nellie Snellen motivark. Den fine rammebag motivet har jeg fået af Bodil 

Og så har jeg fundet et nyt opbevaringssystem til mit 12" x 12" papir OG resterne.
Jeg har været en tur i metro med Bodil og købe pizzaæsker - og så har jeg opdelt mit mønsterpapir i mærker og mit ensfarvede papir i farver - og det er kommet i hver sin æske sammen med de dertil hørende rester. 
Pizzaæskerne kan lige stå på højkant i min rumdeler - og der er plads til 10 æsker i hvert rum.
Så nu har jeg 3 rum fyldt med papir - og for mig virker det som et supergodt system.
Det betyder så også at jeg nu har 2 arkivvogne til salg (hihi) 

God ny uge.
Knus

7 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald et system, der har funket super godt for mig i ca. 5 år nu :-)

    SvarSlet
  2. Super flot kort igen
    Ja, man arbejder bedst når alt er rydeligt og inden for række vidde :-))

    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot Dorthe, du kan altså bare et eller andet med de kort, og gud hvor ville jeg ønske, jeg havde bare ½ af din energi her i denne varme ha ha ha.

    SvarSlet
  4. Super skønt kort og sikken et herligt motiv. Endnu engang er jeg dybt imponeret over din scrap energi her i varmen ;O)))

    SvarSlet
  5. "Du er noget særligt" ja men det er du skq også, det her kort er så sødt, smukt og kært, og at du orker så meget i den ulidelig varme fatter jeg ikke rigtig, jeg har det nærmest dårligt i varmen. din sortering af papir ser smart ud, men jeg tror ikke den ville du her hos mig, jeg er et rodehoved og alt jeg tog ud af de pizzaæsker ville ikke komme på plads igen (det må da være selverkendelse) knus morkaren.

    SvarSlet
  6. For et herlig kort, nydelig motiv, flotte farger!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Flot kort :)
    Dejligt med en opbevaring der fungerer!

    SvarSlet