onsdag den 23. juli 2014

En Sommerhilsen...



Der er nu dejligt i mt lille hjørne når havedøren er åben og min blæser kører ved siden af mig :) Så jeg har lige siddet og hygget mig med at lave dette kort.


Papiret er fra Graphic45 "By the Sea" 12" x 12" blok


Motivet har jeg fundet på Pinterest, teksten er lavet med Joy alfabetstempler som jeg har punchet ud med denne punch


Fyrtårnet er klippet ud af et af arkene i Graphic45 blokken. Krabben er lavet med die fra Memory Box og den lille søstjerne er fra en halskæde.


Lidt roser fra WildOrchid - og så har jeg brugt støvdragere, skaller og en lille sandal charms.


Ha en herlig sommerdag :) - I morgen vil jeg i Flamingo Naturpark og nyde en af de sidste feriedage :)
Knus.

4 kommentarer:

  1. Åee hvor er det dejligt! du er strand Expert, tænk er din ferie allerede ved at være forbi, det er da trist, nyd nu de sidste dage. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super sød sommerkort, - mange fine detaljer, - jeg har købt søstjerner

    SvarSlet
  3. hvor er det bare fint og skønt at du kan gøre det muligt at holde ud at lave noget på trods af varmen. Her er det godt nok for varmt, så jeg får bare intet lavet i disse dage.

    SvarSlet
  4. Super skønne strandkort - og man kan jo næsten heller ikke lave andet i den her varme ;)
    Årh hvor træls for dig at din ferie snart er ovre - jeg har heldigvis tre uger tilgode. Min ferie starter først næste fredag..weee *G*

    SvarSlet