søndag den 27. juli 2014

Årets første julekort...

... og et sommerkort.
Det er hvad jeg har brugt de sidste par timer på.

Her først sommerkortet:
Det er lavet med rester fra min Pion stak :)


Og så har jeg brugt lidt hvidt bølgepap og et stykke gammelt blonde fra gemmerne. 
Papiret, sommerfuglene og blomsterne har fået en anelse gesso.

Blomsterne er fra WildOrchid - dog ikke de blå knopper, de er fra dengang jeg fik månedskit fra Swirlydoos.  Blomsterne blev dyppet i diamond dust da de havde fået gesso.

Jeg har brugt 2 forskellige Marianne design dies. Denne  og denne, den første skåret i almindeligt hvidt karton, den anden skåret i hvidt glitterkarton.
Den runde udskæring er bare en rest af et stykke Pion papir.


Sommerfuglene er også fra et stykke Pion papir. 

 Tillykke er mit mest brugte stempel fra Dixi Craft, skåret ud med denne dies fra Memory Box

Nogle gange skal der ikke så frygteligt meget til at man bliver inspireret, og mens jeg rodede i min Pion pizzaæske efter papir til kortet herover fandt jeg dette motiv og baggrundspapiret.... og det måtte jeg så bare lave et kort med. 

Så nu er jeg i gang med julekort *G*

Stjernerne er lavet med Memory Box dies, jeg har limet en lille chipboardstjerne og en blå halvperle på.


Merry Christmas er også et chipboard, jeg har sværtet den med Memento "Nautical blue"


Julestjernen havde de mest forfærdelige gule støvdragere, men de blev forsigtigt trukket ud og fik en gang gulddabber, ligesom chipboardgrenen har fået.
Blonde og bånd er fra gemmerne.


God søndag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Dejligt sommerkort, og det er jo stadig sommer, men det er også godt at være i god tid, så hvorfor ikke lidt jul ind imellem, den er der før vi ved af det. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det er to meget smukke kort med alle dine skønne detaljer med blomster og dies

    Ha en god søndag, knuss

    SvarSlet
  3. 2 mega flotte kort igen igen Dorthe, du haar da vistr godt nok fået solstik her i sommervarmen med alt det du får lavet.

    SvarSlet
  4. 2 lekre kort! Lagde du dem på ett par timer? Utrolig! Så flink du er!
    klem Unni

    SvarSlet