torsdag den 24. juli 2014

Always and Forever...


Jeg fik også lavet et (lidt anderledes..?) Bryllupskort  i går.


Baggrundspapiret er fra en Prima 6"x6" paperpad. Det lysere papir med roserne er fra Digital Paper Shop 
Jeg har lavet det lille skilt med JustRite stempler fra 2 forskellige sæt, de skal da garanteret lidt mere frem og i brug for de er rigtigt søde!
Jeg fandt en del meget tyndt perlebånd under min oprydning - og det har jeg så brugt lidt af her.
Roser og knopper er fra WildOrchid. 

Hjerterne er chipboards - jeg har limet små halvperler på hist og her. 

Brudgommen er en dies fra Joanna Sheen - den måtte jeg eje da jeg så den, for jeg synes der findes masser af smukke motiver med Brude - hvor man ligesom har glemt at der er 2 om et Bryllup *G* - og nu kan gommen så (som her) godt komme med på kortet alligevel. 

 Bruden er også et motiv fra Digital Paper.

God torsdag derude.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt Dorthe og en rigtig god ide mht gommen ;O))

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort Pips og en kanon fed ide med gommen på den måde. Har ofte tænkt det samme, men aldrig fundet en brugbar løsning, men det klarerede dujo lige her til UG må jeg sige. Det ser så fedt ud, som du har lavet det.

    SvarSlet
  3. Så smukt og fint. Et rigtig bryllupskort. Romantik så det batter.

    SvarSlet
  4. Lækkert...savle....suk....smukt.

    Jeg er faktisk lige igang med noget bryllups halløj og ham fyren der kunne jo helt sikkert bruges, køber man ham hos Jette?

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  5. Ja det gir jo lidt mere til romantikken når gommen er med, smukt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Meget smukt kort. Elsker dine detaljer ^_^

    SvarSlet