onsdag den 7. maj 2014

Sommerfugle igen...

Jeg har lavet endnu et par af de hurtige kort med sommerfugle.
Og mon ikke det så snart er ovre med Konfirmationskortene for denne gang.

Papiret er fra Bo Bunny. 
Blomster fra Prima og WildOrchid - og bladene er skåret med die fra Cheery Lynn.


Stemplet er fra Dixi Craft


Og jeg har igen fundet sommerfugle i gemmerne og limet ovenpå de der i forvejen er trykt på papiret.


Og det samme gælder for det næste kort her.





I går modtog jeg mine første ATC kort med posten - og iiiihh hvor er de fine! 
Nu har jeg selv et par ideer til temaer for swaps - så måske vover jeg mig ud i at lave en swap på et tidspunkt :)
God onsdag derude - og tak for besøg og kommentarer!
Knus.

11 kommentarer:

  1. Flere rigtig smukke sommerfugle kort her, men en sommerfugl er jo altså bare altid super smuk, så de er altid velegnede til ethvert kort i mine øjne i hvert fald, og dine er super flotte her Pips.

    SvarSlet
  2. Super flotte og romantiske sommerfuglekort. Blomsterne er virkelig fine!

    SvarSlet
  3. Flot anvendelse af den serie - jeg har sidder og vendt og drejet den et par gange, og endte med at lave nogle papir-punge :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, du er bare så dygtig til det med kort. Jeg må suge lidt mere til mig om torsdagen.
    knus

    SvarSlet
  5. Dejlige kort, og dine blomster kunne tyde på du havde en fortid som blomsterbinder, de er altid så flot arrangeret. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Superflotte kort du har lavet

    SvarSlet
  7. To smukke kort, - fine detaljer, - skønne tekster.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  8. Så nydelige konfirmasjonskort! Lekre farger og så flott med sommerfuglene!
    klem Unni

    SvarSlet
  9. Nydelige konfirmasjonskort med sommerfugler.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Super lækre kort til konfirmationerne... og som altid smukt pyntet

    God weekend, knuss

    SvarSlet