mandag den 5. maj 2014

Lilla og romantisk...


og så med navn og dato. Det var kravene til dette kort.


Jeg har brugt hvidt og lilla karton. Gitteret er lavet med Diamond background fra Poppystamp.


Lidt blomster fra WildOrchid - og bregneblade fra Henriette :)


Og stemplet er igen igen udstanset med Valiant honor spellbinders sættet.

 Jeg har haft gang i mit JustRite alfabetsæt - det bliver godtnok flittigt brugt også.


Metalhjørner, dewdrops og motiv fra Digital Paper. Og så masser af halvperler på gitteret.


God ny uge derude.
Jeg glææææder mig til at modtage min FEDE gevinst en af dagene. Så skal der leges med trolde *G*
Knus.

6 kommentarer:

  1. Rigtig smukt kort. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smukt Dorthe, virkelig flot lavet, og med så mange smukke detaljer, at det bare får en til helt at miste pusten. Glæder mig godt nok til at se, hvad du får lavet med de trolde dsnart, men det kan da kun blive kanon fedt, uanset hvad du finder på.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt (du er jo romantiker, så dine ATCer bliver garanteret osse smukke) og "trolde stempler" hvad kan der ikke komme ud af det? knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Virkelig smukt og feminint kort du har lavet

    SvarSlet
  5. Lekkert! Nydelige farger og den bakgrunns-diesen er så fiiiiin :)
    klem Unni

    SvarSlet