lørdag den 10. maj 2014

Lidt fra klubaften ...


 torsdag. Det er ikke kun snak når vi er i klubben - hihi.
Jeg fik lavet disse 2 kort torsdag aften

Det første er lavet med motiver og papir fra dette hæfte


Der er altså meget lækkert Shabby dims i det hæfte.


Og selvom nogle af motiverne er 3D behøver man jo ikke nødvendigvis bruge dem som sådan ;)


Jeg har tilføjet lidt blomster - og nogle blade skåret på cameoen


Lidt hjemmelavede dots og noget blingbånd.
Det er faktisk supernemt at hive det hæfte med når man skal i klubben - og så bare lidt forskelligt pynt.


Og så endnu et Bryllupskort - meget lig det jeg lavede forleden.


Her er det også papir fra denne lækre pakke. Teksten er et chipboard jeg har farvet med memento


Brudeparret er et chipboard - hjertet er skåret med Marianne Design dies


Blomster fra WildOrchid, bær fra gemmerne, bladene er henholdsvis chipboard der er farvet - og de andre er skåret på cameo.


Tak for besøg - og kommentarer :) og rigtig god weekend.
Knus

7 kommentarer:

  1. Sikke lækre kort, ja det ender ikke helt i snak, kan vi se, for det tager da nogen tid at lave så smukke kort, selv om jeg godt ved du er lynhurtig. Knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super lækre kort begge to... og hmm... det der med snakken.... skal man nu tro på det... fnis...

    SvarSlet
  3. Lækre, lækre, kort i dejlige nuancer og med lækker pynt og skønne detaljer.
    Ja, det er jo altid dejligt hvis man kan minimere det man altid slæber med sig når man skal ud og scrappe, jeg er nu ikke særlig god til begrænsningens kunst ;O))

    SvarSlet
  4. Virkelig lækre kort du har lavet. Håber snart vi ses, men bilen har fået et flip med at den kun starter hver 2. dag, så vi kom ikke ned til Hobbygården i fredags. Det var surt for jeg har en indkøbsliste så lang, og Lars skal også have hentet de poser han har bestilt. Vi skal på værksted i morgen så mon ikke der er lys forude. God søndag aften til dig.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort med mange fine detaljer. Du kan bare det der med at ryste kort ud af "posen"
    ses

    SvarSlet
  6. 2 nydelig kort! Lekre, romantiske, fantastisk flotte begge to!
    klem Unni

    SvarSlet