torsdag den 1. maj 2014

Korthygge i Hobbygården.


I aftes var der for første gang korthygge i Hobbygården.
Der var pæn stor interesse - og vi var 16 personer allerede her første gang.
Det var en superhyggelig aften - hvor der også blev lavet lidt ;)
Jeg fik lavet et par kort, snakket en masse, handlet lidt - hihi, og spist lækker kage som Jannie havde med.

Her er et af de kort jeg lavede:

Studio Light har lavet et 3D Special plus hæfte - med de sødeste 3D motiver.. men der er også mange andre motiver i - og så er der ark med papirer også - der lige er tilpasset et kort.
Det er i lækre Shabby chic farver - og jeg er VILD med det hæfte!!!
Man behøver faktisk ikke slæbe ret meget med til hyggeaften når man vil lave kort af det hæfte. (win - win)
Det er fra det hæfte jeg har både papirer og motiver til dette kort, og der er til MANGE flere. 

Sommerfuglen har jeg lavet i clay - jeg har købt et par "støbe-forme" via eBay.



Bladene er også clay. Blomsterne er fra WildOrchid.


De andre blade her er skåret på Cameoen.
Jeg fik også startet på endnu et kort med materialer fra hæftet - men det blev ikke færdigt - så er det jo godt der er korthygge i Billund Scrapklub i aften ;)
God 1. maj
Knus.

10 kommentarer:

  1. Sikken et dejligt kort du fik "strikket" sammen den første hyggeaften i hobbygården, det lyder som i alle har haft en skøn kort aften. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. hvor er det sødt Dorthe, du forstår bare at få romantikken frem i alt hvad du laver.

    SvarSlet
  3. Smukt! Det siger vist det hele :-)

    SvarSlet
  4. Smukt kort og rigtig hyggeligt i aftes..

    SvarSlet
  5. Nydelig kort!
    Lekre farger og flotte detaljer:)
    Liker kortet i forrige innlegg også.
    Ha en fortsatt fin dag, klem:)

    SvarSlet
  6. Meget smukt og i skønne nuancer ;O))

    SvarSlet
  7. Så fint et kort med flotte farver og detaljer... ærgeligt at der er så langt til hobbygården

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  8. Fantastisk flot og gennemført kort. God weekend.

    SvarSlet