mandag den 26. maj 2014

Kort til nyudlært...

Dette kort er til en ung dame der er færdig udlært i dag.


Baggrundspapiret er vistnok fra en gammel Basic Grey paperpad.
Blonden er fra mine gemmer.


Jeg har brugt et stykke burlap/sækkelærred - og noget glitterpapir i pink.
De små perleblomster har jeg også i gemmerne - jeg har sat en lille perle i midten.




Og selvfølgelig flere blomster. Perlen under blomsterne er fra et armbånd.


Udstansningen er lavet med dies fra Joy - og teksten er et stempel fra Dixi Craft.


God ny uge.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Nydeligt kort i flotte farger, så fint pynta . Likte så godt sekkestrien, klem Synnøve

    SvarSlet
  2. Smukt kort - og det tekststempel må man da vist have fingre i ;)

    SvarSlet
  3. Højst mærkeligt! jeg har lagt en kommentar, men så gør jeg det da bare igen, det er så super fint fordi du har lagt hessian under for at bøde på alt det skønne glimmer, blonder og perler, det gir en fin balance i helheden, den dies har jeg også, den er så skøn. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert kort og med en skøn tekst ;O))

    SvarSlet
  5. Rigtig flot og gennemført kort

    SvarSlet
  6. LÆkket kort i nogle flotte farver... og sikke en dejlig tekst

    God dag, knuss

    SvarSlet
  7. Nydelig kort i flotte farger!
    klem Unni

    SvarSlet
  8. pink is beautiful;) so is your card too...

    SvarSlet