tirsdag den 20. maj 2014

Et kort med foto...

En af damerne til banko kom med et billede en aften - og spurgte om jeg kunne lave et kort med det til datterens konfirmation.
Her er kortet jeg fik lavet, og modtageren var godt tilfreds.

 Jeg ledte lidt efter noget papir jeg synes matchede pigens bluse - og endte med dette fra en Graphic45 paperpad.

Roser og blade er som altid fra WildOrchid (købt i Hobbygården)
Borten under blomsterne skar jeg den dag aka og jeg var på besøg hos Moster O.
Vi brugte det meste af dagen på at misbruge hinandens dies - hihi.

 Rammen er en chipboard fra Polen - jeg har sværtet den med Memento (de sværter er en ny favorit)
Doilyen under rammen er skåret med cheery Lynn dies.
Teksten har jeg printet på metallicpapir og derefter skåret ud med Spellbinders "Valiant honor"


God tirsdag - og tak for besøg :)
Knus.

8 kommentarer:

  1. meget personligt og flot kort! Elsker farverne

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert, du er nu god til at ramme plet med farver og pynt, det er blevet et utroligt personligt kort til den lille Naia, og så på min Oles fødselsdag d. 16 maj og Ellemors konfirmations dag, det er da en vigtig dato. knus morkaren. jeg sender dig en PB inde hos SS.

    SvarSlet
  3. Endnu et kanon flot og lækkert kort, og selvfølgelig var hun tilfreds, hvordan kunne hun være andet med så fint et resultat? Den bort der er brugt der under blomsterne, kan du huske hvad den hed, og hvilket brand det var? Den er bare super duper flot. Du er bare kanon til at matche de kort med det perfekte pynt.

    SvarSlet
  4. Nydelig konfirmasjonskort! Stilig med barnebilde av konfirmanten :) Nydelig ramme og lekre dies!
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Flot kort og papiret matcher super godt til billedet

    SvarSlet