tirsdag den 6. maj 2014

Et Bryllupskort.

Når Konfirmationerne engang er ovre - inden ret længe ... bliver det tid for masser af Bryllupper, og så er det jo rart at have et par Bryllupskort klar i kortkassen :)
I går lavede jeg dette kort.


Baggrundspapiret er fra en ny pakke med lækkert polsk papir der er kommet hjem i Hobbygården.
Jeg er vild med farverne på de papirer. 

Brudeparret og broen er chipboards - nå ja... det er faktisk også fra Polen - hihi.
Hjerterne er købt for læææænge siden.


Blomsterne er valgt efter mønstret i papiret - og de blå blev sværtet en smule for at passe bedre - og så har de fået lidt stickles "diamond"
De lyse blomster er også chipboard.


Og endnu et chipboard ... teksten :) - Jeg købte for efterhånden lææænge siden en masse chipboards hjem - men jeg har næsten ikke nænnet at bruge af dem. Det SKAL jeg altså til at gøre noget ved *G* - og nu er jeg da startet.


Og så har jeg været ved at lave "enamel dots" - Jeg så på moster Olivias blog en dag at hun selv havde "bagt perler" *hihihihi* - og det var der kommet fine "enamel dots" ud af. Forleden fik jeg lidt perler hjem og fik gang i ovnen.... FØJ hvor det stinker!! - men resultatet er godt - og for ca. 35 kr. incl. porto :) har jeg nu en dåse med ca. 400 af disse skønheder *G* Meenn... mine skulle nu bage ca. 30 min. inden de var fine.
Disse passede så flot i farven til dette kort - så nu er de første brugt :)
Kransen er skåret med Memory Box dies - og sværtet lidt med memento.


Jeg er ved at udtænke en lille give away/candy ... så når jeg engang har tænkt færdig kommer den jo nok på bloggen ;)
God tirsdag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super fint kort. Jeg er vild med de chip boards. Har selv overvejet at lave enamels, men havde godt hørt om lugten :-) så opgav ;-) glæder mig til din candy. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Super fint kort, som altid:-)
    Jeg har købt perlerne til enamel dots, men frygter lugten:-)
    Jeg har også en fin samling af de chipboards, men nænner ikke at bruge dem...

    SvarSlet
  3. Hold da helt op hvor er det flot Dorthe. Jeg er også helt vild med de papirer, de er kanon flotte i farverne, og den bro er da helt sikkert også lige rykket ind på min ønskeseddel her, er det også en I har i butiken, eller er det en du har fået fra Polen for længe siden også? Den r bare alle tiders til mange projekter, synes jeg.

    SvarSlet
  4. Iih, hvor er det fint! Lækre dots, det må jeg overveje...

    SvarSlet
  5. Så smukt og romantisk med den flotte die du har brugt... også fine dots du har lavet

    God tirsdag, knuss

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt, hvis jeg havde set det "polske papir" havde det ikke lige været mig, men det ser hamrende godt ud på dit kort, der er jo også ligt brudeslør bag parret, og dine hjemme lavet "perle klatter" er fine måske skulle du lade en sjat af dem gå med i din candy, men det er godt du er i det romantiske hjørne, når du skal i gang med de nye ATC. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er et rigtig flot kort og skal også igang med at bage perler... har fået dem hjem fra ebay....

    SvarSlet
  8. Hov, er det en bestemt slags perler fra eBay, kan dem fra panduro ikke bruges? Knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. De skal hedde Pony beads - du kan læse lidt om det på The Paper Crafting - de lavede en artikel om det i går :)

      Slet
  9. Wowww dette var jo bare så romantisk og super flott Dorthe!!! I like :)
    Ha en riktig kreativ og god uke og takk for dine søte ord.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  10. Virkelig smukt og romantisk kort fuld af skønne detaljer

    SvarSlet
  11. Så flott bryllupskort! Den diesen frå Memory box har eg også. Kjøpte den i fjor, men har ennå ikkje brukt den : / På tide å ta den i bruk snart :)

    SvarSlet
  12. Lækkert og romantisk bryllupskort.

    Smukke farver og lækre detaljer.

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Sikke et lækkert kort. Mange skønne detaljer og en fin kombination.

    SvarSlet
  14. Fantastisk smukt bryllups kort.
    Tror også jeg er nød til at prøve de der "klat perler" ;-)

    SvarSlet
  15. Aldeles nydelig! Så flotte chipboard motiv! Og stilig med dots! Kan tenke meg at det luktet da du smeltet dem ja :)
    klem Unni

    SvarSlet