lørdag den 3. maj 2014

50 års Fødselsdag.


En af min søsters veninder bliver snart 50 år, så jeg lovede at lave et kort til hende.
Der skulle bare være navn, alder og noget med heste - ellers havde jeg frit slag.
I dag har jeg hygget i Scrapperiet og nu er mine bestillinger sørme alle lavet - herligt!
Her er kortet min søster skal bruge.


Papiret er dels fra en Graphic45 6x6 paperpad - og fra en mindre blok med Vintage papirer som jeg ikke husker hvad hedder.

Navnet er printet på metallic papir og derefter skåret ud med Spellbinders fra sættet Valiant honor.


Blomster og blade er fra WildOrchid - 50 er skåret på cameoen, hestehovedet er fra Hobbygårdens charms-kurve.


Hesten er også skåret på cameoen, kransen udenom er lavet med dies fra MemoryBox og sværtet med memento. 
I går købte jeg en pakke af de nye mini ink blending tools  med mig hjem - og wauw hvor er jeg allerede glad for dem!! De er SÅ nemme at bruge.


Scrapper I mon i dag - når nu det er international scrapbooking dag - eller hvad det nu hedder *G*
God weekend!
Knus

10 kommentarer:

  1. Det kort er bare super flot! Og jeg gætter på at modtageren er hestepige. Og jo, jeg scrapper også for vildt i dag :o)
    Happy International Scrapbooking Dag....

    SvarSlet
  2. Virkelig flot kort du har lavet. God weekend.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et dejligt personligt kort, det må da betyde en masse for modtageren, hvad syntes du om min plan b? Knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super flot kort Dorthe og stort tillykke med gevinsten. Glæder mig til at se, hvad du får lavet med de fede trolde stempler.

    SvarSlet
  5. Super skøn personligt kort - skøn farvesammensætning, samt mange fine og skønne detaljer.
    God søndag til dig

    SvarSlet
  6. Fantastisk flott kort! Stilige farger, nydelige detaljer!
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Super flot kort. De forskellige detaljer matcher godt til hinanden

    SvarSlet
  8. Smukt personligt kort du har lavet :)
    Næ jeg har slet ikke lavet noget som helst kreativt - men har nogen bestillingskort der ligger og venter, så måske sku' man komme igang ;)
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  9. Nydelig kort!
    Hesten er så fin:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlet
  10. Super sødt kort.... rigtig lækkert...

    SvarSlet