lørdag den 19. april 2014

Mine første ATC kort


Morkaren har lokket mig med i en ATC swap - hihi.
Disse kort er så mit første bud på at lave den slags.
Temaet er "Søstre" 
Vi er en gruppe på 9 der laver swap.
Det passer lige med antallet til sådan en lomme til samlekort. 
(Ellers havde jeg heller ikke været med!)

Nu glæder jeg mig så til at modtage 9 kort til min første lomme.

Her er påskelammet marineret og klar til at komme i stegesoen senere. Og så har jeg lige lavet en ordentlig portion agurkesalat til en påskekylling i morgen.
Mmmm....
Forsat god Påske.
Knus.


6 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de flotte bare Dorthe, det har du godt nok gjort godt til en første gang, men selvfølgelig er det jo det samme, bare i mindre format vel.

    SvarSlet
  2. Ja, det ses ikke du er nybegynder, de er super flotte, og du har da fået plads til en del pynt, jeg glæder mig til at se dine næste swap kort, man kan jo også pynte mandekort, så det er jeg sikker på du gør. knus morkaren. godt jeg fik "lokket" dig med på den galej.

    SvarSlet
  3. fantastisk flot! Man får lyst til at prøve... Påskelammen her bliver ikke marineret - men flasket op! :-). Vi fik endnu engang trillinger (3 sæt trillinger - det har vi aldrig prøvet før)- men i denne omgang ville moderen ikke kendes ved en af dem. Heldigvis var det den mest friske og største, som blev afvist, så den klarer sig fint med flaskemad og så er den sammen med de andre lam.
    Men lammekød kommer det på bordet i overmorgen, når ungerne kommer hjem :-).
    Rigtig god påske!

    SvarSlet
  4. De er da helt vildt lækre de ATC cards, de kan da ikke andet end at blive vel modtaget. Det bliver spændende at se hvad der kommer retur.
    God påske.

    SvarSlet