onsdag den 2. april 2014

Mere til Guldbryllup..


Her er endnu et af kortene jeg har lavet til Guldbryllup.
Jeg kender Guldbruden - og hun bruger mange af mine kort.
Hun ringede til mig for, på vegne af et hold af deres venner, at bestille et kort til deres Guldbryllup.
Det synes jeg var lidt sjovt - og jeg sagde selvfølgelig ja til at lave det og tænkte at jeg lidt skulle tage r**en på hende  
Jeg tænkte et par dage over hvilket "motiv" der skulle på - og ledte efter noget jeg synes var ok - men fandt intet.
Meeen... nu er jeg så venner med Guldbruden på Facebook - så jeg gik ind i hendes profil og fandt dette billede af parret *G*
Og jeg har fået lov at vise kortet på min blog.


Kortet er lavet på papir fra Megs Garden. Og da jeg ved at Guldgommen (hedder det det?) arbejder rigtig meget med træ, skulle der selvfølgelig træstruktur papir på kortet også.
Hjerte-udstansningen har jeg fået af Thea engang. Den fik en omgang med en gulddabber. Og det ene hjerte blev fyldt med bling sten.
Banneret med dato er lavet med træ-papir, blomster fra WildOrchid - og swirls skåret i guldfolie.
Perlerne har præcis samme farve som fruens kjole til festen *G*


Navnene kom også på en træskive - og lidt mere bling bling.


50 skåret i guldfolie.
Da jeg skulle aflevere kortet havde jeg pakket det godt ind i grimt brunt papir - så parret ikke kunne se det inden festen.


I aftes snakkede jeg så med Guldbruden. Hun havde godtnok undret sig over hvor de havde fået det foto fra *Ha ha*
God onsdag til Jer.
Knus

13 kommentarer:

  1. Meget lækkert kort og ja FB er tit en hjælp med billeder...

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, jeg nupper også af og til et billede af mine børnebørn på "fæsen" knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Superflot kort igen selvfølgelig, og så mange rigtig smukke detaljer, og ja det er et godt sted at skaffe billeder fra, det er der vist mange, der har gjort gennem tiderne, mon ikke? ha ha ha Smukt smukt arbejde som altid Pips.

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt... så fint at du fik billedet i rammen

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  5. Enda et nydelig kort! Alltid flott med personlige bilder! Nydelig dekorert!
    klem Unni

    SvarSlet
  6. Så fint kort och roligt med de guldfärgade detaljerna och fotot. Kram

    SvarSlet
  7. Flot og gennemtænkt kort :)

    SvarSlet
  8. Du er simpelthen god til det med kort. Det er super fint med billedet af guldbrudeparret og de andre detaljer. Ses imorgen. Knus

    SvarSlet
  9. Ja selv om FB er en tidsrøver, er det af og til også et godt sted at hente billeder.. Super flot kort

    SvarSlet
  10. Flot kort! Guldbrudeparret er garanteret blevet meget glade for det :-)

    SvarSlet
  11. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Ha en riktig fin helg, klem:)

    SvarSlet