fredag den 11. april 2014

Lidt Påskekort.

I aftes i klubben fik jeg lavet et par Påskekort.
Kortene blev afleveret inden jeg kom hjem, så billederne er bare taget med mobilen i ikke alt for godt lys.

Til det første har jeg brugt gult karton og papir fra restekassen. Motivet er fra Digital Paper. 
Det gule "gitter" er skåret med Poppystamp dies. Efeu skåret med en ny die jeg er kommet til at købe (hoost). Blomster fra WildOrchid. Påskeliljerne er dog fra lysmanchetter købt i genbrug ;)
 Til kort 2 har jeg brugt kvistkarton og papir fra en Prima 6 x 6 paperpad.
Motivet igen fra Digital Paper. Tulipanerne fik jeg af Bente i klubben.
God fredag og snart weekend.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Super søde påskekort. Rigtig god påske til dig. Kh10na

    SvarSlet
  2. Så søte og koselige påskekort!
    God påske!
    klem Unni

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde dine påske kort Dorthe, og hvor herligt at se, at du også er begyndt at bruge genbrugsblomster. Man kan faktisk få rigtig mange fede blomster på den måde, og så koster de jo faktisk ikntet i forhold, hvis man gider bruge en time på at skille dem ad en gang imellem.
    Og jeg er bare såå vild med den gitterdie, du har brugt der, den er bare umulig at opdrive nogen steder og har været siden før jul. Har spurgt obveralt uden held endnu, men håber da godt nok, den snart kommer et eller andet sted SUK.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ikke noget jeg lige er begyndt på *G* - Jeg har altid købt lysmanchetter og kunstige blomster når jeg har fundet nogle brugbare.
      Hvis du gerne vil have lidt udstansninger med gitter dien kan jeg godt lave lidt. Bare send en mail med farver m.m.

      Slet
  4. Rigtig søde påskekort.
    God påske.

    SvarSlet
  5. Hvis der er noget der heder påske humør så bliver da da i det, når man ser dine søde kort, i de fine påske farver. Knus morkaren.

    SvarSlet
  6. De er bare så fine, - skulle sige mange tak

    SvarSlet
  7. Så herlige påskekort. Nydelige motiver :) ønsker deg en riktig fin helg!

    SvarSlet
  8. hvor er det bare nogle fine kort, jeg er helt vild med den gitter die

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine......og forårsagtige i nuancerne.
    God påske til dig.
    Og en hilsen fra H, som bad om udførligt referat om hvad du sagde og gjorde på vores Odensetur. LOL. Jo, du har en særlig status her i huset.

    SvarSlet
  10. super søde kort, ønsker dig en god påske

    SvarSlet
  11. Nydelige kort!
    Ha en riktig fin påske:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  12. ja Dorthe det er denne TH dies jeg har brugt
    http://www.sizzix.co.uk/product/658240/sizzix-sizzlits-decorative-strip-die-brick-wall

    SvarSlet