lørdag den 26. april 2014

Lidt gang i Cameoen..

Det er nu smart med den Silhouette - når man får specielle bestillinger.
Her skulle være noget med basketbold, og en rød spillertrøje med nr 8.
Og så også navn og dato.


Papiret jeg har brugt er fra en af de nye Studio Light serier. Jeg tror jeg har fået nyt yndlingspapir - for hold op der er meget smukt papir i deres serier!!!

Selvom det er et kort til en dreng - så kan jeg næsten altid finde plads til en blomst eller 5 *G*
Basketstøvlen er fra charms-gemmerne.

God weekend!
Knus.

11 kommentarer:

  1. Skøn konfirmations kort, - du er ferm med din Sille maskine.
    God solrig lørdag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Kanon flot drengekort, og perfekt afstemt i alt.
    Rigtig god week-end.

    SvarSlet
  3. Dejligt kort, i et (for mig vanskeligt tema) men du kaster dig ud i selv de mest specielle opgaver, og altid med et flot resultat. posten har ikke været her endnu, men du hører i tråden når den er ankommet. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Så er de "i hus" knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Flot sat sammen af mange ting der giver en helhed. På Cameo er det er kun fantasien der sætter grænser :-)

    SvarSlet
  6. Fedt kort og en opgave du har løst perfekt. Jeg er ikke til blomster på drenge/herrekort men her passer de rigtig godt ;O))

    SvarSlet
  7. Så stilig det ble! Kjempesmart med kuttemaskin når man får sånne bestillinger ja :)
    klem Unni

    SvarSlet