tirsdag den 1. april 2014

Kort til Guldbryllup.

Jeg synes jeg har lavet en del kort til Guldbryllup her i foråret.
Her er et af dem.


Hjertet er selvfølgelig lavet i guld folie - og selve kortbasen er i guld karton. Sådan må det jo være til sådan en stor begivenhed :)
Masser af roser fik jeg brugt her. 
Sløjfen er lavet af noget guld net jeg havde liggende - knapperne er jeg blevet ret vild med, og bruger en del.

Og så har jeg brugt mine højt skattede JustRite stempler.
Skulle du ligge inde med et alfabet eller 2 til disse - så vil jeg gerne købe. Dog ikke de helt små sæt.
Her har jeg stemplet på en smal karton strimmel der er sat på et par trådspoler.


God tirsdag derude.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Wau. DET er flot. Og en super flot buket af roser.......så fint sat op.

    SvarSlet
  2. WAUW hvor er det bare super flot Pips. Det store hjerte hvilken die er det lavet med? Synes aldrig jeg har set et med alle de små hjerter indeni??? Men hvor er det bare flot ogsåå perfekt til netop et guldbryllup.

    SvarSlet
    Svar
    1. Cheery Lynn DL106 - lækkert die sæt
      og Tak :)

      Slet
  3. Virkelig lækkert kort!
    Smukke farver og sååå fint med blomsterne og banneret.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Åee ja den flotte hjerte dies købte jeg sidste år hos uni, men jeg kunne ikke få den til at skære, og retunerede den, og fik mine penge igen og Benedikte skrev til mig at hun var heller ikke imponerede, så det er dejligt at se at nogen kan få den til det, for den er virkelig flot. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Til lige præcis den die skal man helst bruge metalpladen - ligesom når du skærer i dit guldfolie :)

      Slet
    2. ar ar sådan en havde jeg ikke dengang, jeg har siden købt den men kan ikke rigtig finde ud af at bruge den, guldfolie kan jeg godt skære på "normal vis" men den metalplade (for det er da den der er magnetisk ikke) har jeg ikke brugt endnu jeg kan ikke finde ud af hvordan der bliver plads til den, lukker jeg "bogen" en side op bliver der for meget plads. knus morkaren.

      Slet
  5. Det var godt nok et bedårende kort til guldbryllup! Super fint.

    SvarSlet
  6. Uha som du er flittig på bloggen med kortene osv. :D - og det her kort til guldbryllup er super fint :)

    SvarSlet
  7. Et vakkert kort til gullbryllupet! Den er så nydelig den hjertediesen! Vakkert med blomstene!
    klem Unni

    SvarSlet